B
Bert
Vandaag (dinsdag) een doe het zelf pakket gehaald voor chello.
Na wat gegevens invullen in de winkel vroegen we of we ook pakket korting kregen als we het zouden bundelen met UPC digital. Het antwoord van de winkel luide dat we daarvoor contact met chello op moesten nemen.
Thuis aan gekomen het modem aangesloten en direct al problemen....
Het modem is defect, je steekt de stekker erin alle lampjes gaan aan en direct alles uit (geen enkel lampje brand dan meer).
Dat werd dus bellen naar Chello...
- Eerst de helpdesk, deze kon niet helpen omdat het modem nog niet geregistreerd was, daarvoor moest ik bij de verkoop zijn.
- De verkoop gebeld, deze kon niet helpen omdat het modem in de winkel gekocht was, ik moest naar de helpdesk bellen
- Weer helpdesk gebeld voor hulp...... Daar kreeg ik te horen dat de winkelier eerst de gegevens van mij moest doorgeven (vreemd want dat had ie toch "live" ingevoerd in zijn systeem).
Ik vroeg: maargoed het probleem blijft dat het modem defect is en hoe ze dat wilde gaan oplossen want naar de winkel terug gaan mocht niet van UPC.
Nou komt het, UPC doet pas iets als het modem is geregistreerd.....
Ik zit hier dus met een kapot modem waarmee ik me zelf niet kan registreren (provision site) en ze kunnen me niet eens melden hoe lang het duurt voordat ze een monteur kunnen sturen.
Dit alleen omdat het modem niet is geregistreerd (ik snap er niks meer van)
We zijn speciaal naar de winkel gegaan om het "snel" te hebben maar nu gaat het vermoedelijk nog langer duren als gewoon via UPC te bestellen.........
Typisch UPC weer...........
Na wat gegevens invullen in de winkel vroegen we of we ook pakket korting kregen als we het zouden bundelen met UPC digital. Het antwoord van de winkel luide dat we daarvoor contact met chello op moesten nemen.
Thuis aan gekomen het modem aangesloten en direct al problemen....
Het modem is defect, je steekt de stekker erin alle lampjes gaan aan en direct alles uit (geen enkel lampje brand dan meer).
Dat werd dus bellen naar Chello...
- Eerst de helpdesk, deze kon niet helpen omdat het modem nog niet geregistreerd was, daarvoor moest ik bij de verkoop zijn.
- De verkoop gebeld, deze kon niet helpen omdat het modem in de winkel gekocht was, ik moest naar de helpdesk bellen
- Weer helpdesk gebeld voor hulp...... Daar kreeg ik te horen dat de winkelier eerst de gegevens van mij moest doorgeven (vreemd want dat had ie toch "live" ingevoerd in zijn systeem).
Ik vroeg: maargoed het probleem blijft dat het modem defect is en hoe ze dat wilde gaan oplossen want naar de winkel terug gaan mocht niet van UPC.
Nou komt het, UPC doet pas iets als het modem is geregistreerd.....
Ik zit hier dus met een kapot modem waarmee ik me zelf niet kan registreren (provision site) en ze kunnen me niet eens melden hoe lang het duurt voordat ze een monteur kunnen sturen.
Dit alleen omdat het modem niet is geregistreerd (ik snap er niks meer van)
We zijn speciaal naar de winkel gegaan om het "snel" te hebben maar nu gaat het vermoedelijk nog langer duren als gewoon via UPC te bestellen.........
Typisch UPC weer...........