- Berichten
- 72
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Dames/Heren,
Ik meen mij te herinneren dat UPC vorig jaar, na een massale 'digitale handtekeningenactie', iets toegezegd heeft over het herschikken van zenders en de introductie daarvan ergens eind 2011. Wel het is nu eind 2011 en tot nu toe niks, nopppes, nada. Of is het wachten op het 'Horizon platform', €5,- p/maand meer betalen en een nieuwe decoder huren waar deze functie wel in zit?
Ik meen mij te herinneren dat UPC vorig jaar, na een massale 'digitale handtekeningenactie', iets toegezegd heeft over het herschikken van zenders en de introductie daarvan ergens eind 2011. Wel het is nu eind 2011 en tot nu toe niks, nopppes, nada. Of is het wachten op het 'Horizon platform', €5,- p/maand meer betalen en een nieuwe decoder huren waar deze functie wel in zit?

