• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

hernieuwde kennismaking bevalt goed

  • Onderwerp starter Onderwerp starter yoyoman
  • Startdatum Startdatum
Y

yoyoman

:)Na jaren kabel internet ben ik door goedkope aanbiedingen 3 a 4 jaar adsl klant van Tele2 geweest.
Ik ben nu sinds vanavond weer klant bij upc heb 60mbs en tot mijn verbazing haal ik ook nog die snelheid echt te gek ben dit niet meer gewend 8) alles vliegt binnen. :o
Ben o zo blij snel de klantenservice van tele2 bellen en die modem en digitale tv troep opsturen.
Ben ik daar ook vanaf.
Groeten Jeff de yoyoman
 
Jeff, welkom back en ik hoop dat je wederom veel plezier gaat krijgen van UPC. Er is natuurlijk altijd wel wat aan te merken op dat schoelje maar over het algemeen verkopen ze wel een aardig product en werkt alles wel ;)
 
Terug
Bovenaan