Y
yoyoman
Na jaren kabel internet ben ik door goedkope aanbiedingen 3 a 4 jaar adsl klant van Tele2 geweest.Ik ben nu sinds vanavond weer klant bij upc heb 60mbs en tot mijn verbazing haal ik ook nog die snelheid echt te gek ben dit niet meer gewend
alles vliegt binnen. 
Ben o zo blij snel de klantenservice van tele2 bellen en die modem en digitale tv troep opsturen.
Ben ik daar ook vanaf.
Groeten Jeff de yoyoman
