• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Herinstallatie mediabox vraagje

  • Onderwerp starter Onderwerp starter remco
  • Startdatum Startdatum
R

remco

Ik heb na een lange tijd de mediabox weer aangesloten, sinds ik te weinig stopcontacten had en niet veel tijd had om er iets aan te doen wegens stage.

Het gaat hier om een Extra MediaBox

Dus ik heb een herinstallatie gedaan. De mediabox heeft alle zenders gevonden, alleen het probleem nu is dat ik een bericht krijg.

U heeft geen toegang tot deze zender. Wilt u toegang tot deze zender, druk dan op GROEN om deze directe te bestellen.

En dit is bij alle zenders behalve de info kanalen.

Het is zeker minimaal 3 maanden eruit geweest. Kan het zijn dat UPC daarom alles heeft afgesloten. Wat raar is, dat de extra mediabox toch dezelfde abbo's binnen krijgt als de master mediabox, behalve de kanalen zoals sport 1 film 1 enz.

Enig idee wat een oplossing kan zijn?
 
remco zei:
Ik heb na een lange tijd de mediabox weer aangesloten, sinds ik te weinig stopcontacten had en niet veel tijd had om er iets aan te doen wegens stage.

Het gaat hier om een Extra MediaBox

Dus ik heb een herinstallatie gedaan. De mediabox heeft alle zenders gevonden, alleen het probleem nu is dat ik een bericht krijg.

U heeft geen toegang tot deze zender. Wilt u toegang tot deze zender, druk dan op GROEN om deze directe te bestellen.

En dit is bij alle zenders behalve de info kanalen.

Het is zeker minimaal 3 maanden eruit geweest. Kan het zijn dat UPC daarom alles heeft afgesloten. Wat raar is, dat de extra mediabox toch dezelfde abbo's binnen krijgt als de master mediabox, behalve de kanalen zoals sport 1 film 1 enz.

Enig idee wat een oplossing kan zijn?
een Extra mediabox zeg jij?

Dat betekend dat je er nog 1 hebt?

Wissel ze eens om, en kijk dan eens wat er gebeurd?
 
Me vader was met upc aan de telefoon geweest. Blijkbaar moest er een refresh uitgevoerd worden, en dat heeft gewerkt.

Heb nu weer perfecte beeld.
 
remco zei:
Me vader was met upc aan de telefoon geweest. Blijkbaar moest er een refresh uitgevoerd worden, en dat heeft gewerkt.

Heb nu weer perfecte beeld.
Mooi dan is het probleem al snel opgelost.
 
Terug
Bovenaan