R
remco
Ik heb na een lange tijd de mediabox weer aangesloten, sinds ik te weinig stopcontacten had en niet veel tijd had om er iets aan te doen wegens stage.
Het gaat hier om een Extra MediaBox
Dus ik heb een herinstallatie gedaan. De mediabox heeft alle zenders gevonden, alleen het probleem nu is dat ik een bericht krijg.
U heeft geen toegang tot deze zender. Wilt u toegang tot deze zender, druk dan op GROEN om deze directe te bestellen.
En dit is bij alle zenders behalve de info kanalen.
Het is zeker minimaal 3 maanden eruit geweest. Kan het zijn dat UPC daarom alles heeft afgesloten. Wat raar is, dat de extra mediabox toch dezelfde abbo's binnen krijgt als de master mediabox, behalve de kanalen zoals sport 1 film 1 enz.
Enig idee wat een oplossing kan zijn?
Het gaat hier om een Extra MediaBox
Dus ik heb een herinstallatie gedaan. De mediabox heeft alle zenders gevonden, alleen het probleem nu is dat ik een bericht krijg.
U heeft geen toegang tot deze zender. Wilt u toegang tot deze zender, druk dan op GROEN om deze directe te bestellen.
En dit is bij alle zenders behalve de info kanalen.
Het is zeker minimaal 3 maanden eruit geweest. Kan het zijn dat UPC daarom alles heeft afgesloten. Wat raar is, dat de extra mediabox toch dezelfde abbo's binnen krijgt als de master mediabox, behalve de kanalen zoals sport 1 film 1 enz.
Enig idee wat een oplossing kan zijn?