- Berichten
- 5.006
- Internet
- Odido
- Digitale TV
- Ziggo
Ik neem in principe elke avond de (premiere) film op van film1 HD.
Omdat de humax niet zo een lange epg heeft, waardoor ik eigenlijk elke avond opnieuw een opname moet klaarzetten, heb ik besloten om hier een dagelijks herhalende opname voor te programmeren van 20:30 - 23:00.
Tot mijn vreugde zie ik dat de humax elke nieuwe opname dan klaarzet met de naam van de film zoals deze in de epg staat. :mrgreen:
Omdat de humax niet zo een lange epg heeft, waardoor ik eigenlijk elke avond opnieuw een opname moet klaarzetten, heb ik besloten om hier een dagelijks herhalende opname voor te programmeren van 20:30 - 23:00.
Tot mijn vreugde zie ik dat de humax elke nieuwe opname dan klaarzet met de naam van de film zoals deze in de epg staat. :mrgreen:
Laatst bewerkt door een moderator:

