J
jarilitmanen
Al sinds geruime tijd verschijnen er herhaaldelijk uiterst hinderlijke blokjes op het scherm die de lol van het TV kijken volledig bederven.
Ziggo ontkent en begint te zeuren over een mogelijke kapotte coaxkabel of het feit dat wij randapparatuur hebben aangesloten.
Wij hebben een zogenaamd Cisco decoder. Duidelijke alternatieven voor Ziggo zieb wij niet. KPN digitenne gebruikers klagen over de storingen die passerende brommertjes geven en de service van Tele2 schijnt ook niet over te lopen van kantvriendelijkheid. Dus of je nu door de hond of door de kat gebeten wordt.
Wie herkent zich in door mijn geschetste beeld (letterlijk en figuurlijk....)
Ziggo ontkent en begint te zeuren over een mogelijke kapotte coaxkabel of het feit dat wij randapparatuur hebben aangesloten.
Wij hebben een zogenaamd Cisco decoder. Duidelijke alternatieven voor Ziggo zieb wij niet. KPN digitenne gebruikers klagen over de storingen die passerende brommertjes geven en de service van Tele2 schijnt ook niet over te lopen van kantvriendelijkheid. Dus of je nu door de hond of door de kat gebeten wordt.
Wie herkent zich in door mijn geschetste beeld (letterlijk en figuurlijk....)