G
gerlan
Hi,
Ik had een Zonnet/Versatel/Tele2 ADSL abo genaamd Family met een E-tech multi PC ADSL modem.
Recent ben ik verhuisd en heb ik de Family bundel van Multikabel, met helaas maar 1 IP-adres.
Kan ik nu mijn 'oude' ADSL modem hergebruiken om meerdere PC's aan te sluiten??
Heb eea al geprobeerd. Het stekkerformaat van de WAN aansluiting is smaller dan UTP, dus dat werkt niet, ik kan alleen 1 vd 4 UTP aansluitingen gebruiken. Ik heb via de configuratie van de modem/router al wel de DHCP uitgezet, maar dan werkt ie als switch en geeft ie alleen aan de eerste PC het IP-adres door wat ik van Multikabel krijg.
Ik wil dus de modem-functie uitzetten, maar wel het router-deel gebruiken. Kan dit? Moet je dan ergens iets in de WAN instellingen doen oid??
Ben benieuwd of jullie me kunnen helpen !
Ik had een Zonnet/Versatel/Tele2 ADSL abo genaamd Family met een E-tech multi PC ADSL modem.
Recent ben ik verhuisd en heb ik de Family bundel van Multikabel, met helaas maar 1 IP-adres.
Kan ik nu mijn 'oude' ADSL modem hergebruiken om meerdere PC's aan te sluiten??
Heb eea al geprobeerd. Het stekkerformaat van de WAN aansluiting is smaller dan UTP, dus dat werkt niet, ik kan alleen 1 vd 4 UTP aansluitingen gebruiken. Ik heb via de configuratie van de modem/router al wel de DHCP uitgezet, maar dan werkt ie als switch en geeft ie alleen aan de eerste PC het IP-adres door wat ik van Multikabel krijg.
Ik wil dus de modem-functie uitzetten, maar wel het router-deel gebruiken. Kan dit? Moet je dan ergens iets in de WAN instellingen doen oid??
Ben benieuwd of jullie me kunnen helpen !