Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Iets duidelijker je verhaal omschrijven zou handig zijn.
Zodra je de openstaande kosten hebt betaald zal het geen probleem zijn om weer aangesloten te worden. Hou er wel rekening dat je mogelijk opnieuw aansluitkosten moet betalen.
Beste kun je even met Ziggo bellen en daar je vraag stellen. Dan weet je waar je aan toe bent.
Tijdelijk afgesloten, of alles beeindigd en volledig afgesloten?
In het laatste geval, je kunt altijd weer een aanvraag doen, of ze die goedkeuren wegens het verleden, dat is iets wat je dan snel genoeg zal ondervinden. Kan me er iets bij voorstellen dat wanneer het zover gekomen is dat iemand volledig afgesloten is, en alles overgedragen aan andere instanties, dat ze er misschien niet heel erg om staan te springen om diezelfde klant weer op te gaan nemen in het klantenbestand en in dat geval geef ik ze geen ongelijk.