J
j0yrid3r
IK BEN BOOS!!!!
Wordt ik vanwege een betalings achterstand afgesloten (ondanks het feit dat het gebaseerd is op een misverstand blijft het terecht). Betaal ik vervolgens netjes zodat alles weer goed is, fax ik een betalingsbewijs.. neem contact op, krijg ik te horen dat het maximaal 10 werkdagen duurt voordat je weer aangesloten wordt.
Er is een nieuw beleid
De betaling moet eerst in het systeem verwerkt zijn voordat ze her-aansluiten. Enerzijds moet iemand van de helpdesk klaarblijkelijk een verzoek indienen tot heraansluiting bij de afdeling incasso en iemand bij de afdeling incasso gaat dan kijken of het geld reeds in het systeem staat (faxen van je betalingsbewijs heeft dus totaal geen zin, ook al menen sommige mensen op de helpdesk van wel weggegooid geld)
Vervolgens vraag ik ja maar hoe weten jullie nou of het geld al binnen is (als ik niet bel). Krijgen jullie dat te horen van de afdeling incasso? Daarop krijg ik een vaag antwoord met de gouden tip: meneer, op uw modem knippert momenteel een lampje (mjah dat weet ik die oranje waardoor ik weet dat ik afgesloten ben) als die weer groen is bent u weer aangesloten, dus als u dat lampje in de gaten houd.. (jah dankjewel voor informatie die ik zelf ook allang had bedacht, alsof ik op mijn knieen voor het modem zal zitten totdat het lampje gaat branden)
Ik heb tot nu toe iedere dag gebelt, zonder resultaat. Verder dan de helpdesk kom ik niet. Net nog gebelt het ziet er niet naar uit dat ik dit weekend nog aangesloten wordt. Probeert u het volgende week nog maar eens, of houd het lampje in de gaten. Ja fok joe toe!!!!
In ieder geval loop ik door deze actie of een grote opdracht mis. Eigen schuld kan je zeggen. Ben niet te beroerd mijn hand in eigen boezem te steken, maar ik vind het te triest voor woorden als een organisatie NIET in staat is om een betalende client tegemoet te komen.
Ik heb nu al een paar jaar een chello abonnement, maar dat gaat na deze toch wel eindigen.. ik laat me eerst heraansluiten zodat ik dan op het internet andere partijen kan zoeken die internet:
a. goedkoper aanbieden
b. een klantvriendelijke service bieden.
Dat was het ;-)
Wordt ik vanwege een betalings achterstand afgesloten (ondanks het feit dat het gebaseerd is op een misverstand blijft het terecht). Betaal ik vervolgens netjes zodat alles weer goed is, fax ik een betalingsbewijs.. neem contact op, krijg ik te horen dat het maximaal 10 werkdagen duurt voordat je weer aangesloten wordt.
Er is een nieuw beleid
De betaling moet eerst in het systeem verwerkt zijn voordat ze her-aansluiten. Enerzijds moet iemand van de helpdesk klaarblijkelijk een verzoek indienen tot heraansluiting bij de afdeling incasso en iemand bij de afdeling incasso gaat dan kijken of het geld reeds in het systeem staat (faxen van je betalingsbewijs heeft dus totaal geen zin, ook al menen sommige mensen op de helpdesk van wel weggegooid geld)
Vervolgens vraag ik ja maar hoe weten jullie nou of het geld al binnen is (als ik niet bel). Krijgen jullie dat te horen van de afdeling incasso? Daarop krijg ik een vaag antwoord met de gouden tip: meneer, op uw modem knippert momenteel een lampje (mjah dat weet ik die oranje waardoor ik weet dat ik afgesloten ben) als die weer groen is bent u weer aangesloten, dus als u dat lampje in de gaten houd.. (jah dankjewel voor informatie die ik zelf ook allang had bedacht, alsof ik op mijn knieen voor het modem zal zitten totdat het lampje gaat branden)
Ik heb tot nu toe iedere dag gebelt, zonder resultaat. Verder dan de helpdesk kom ik niet. Net nog gebelt het ziet er niet naar uit dat ik dit weekend nog aangesloten wordt. Probeert u het volgende week nog maar eens, of houd het lampje in de gaten. Ja fok joe toe!!!!
In ieder geval loop ik door deze actie of een grote opdracht mis. Eigen schuld kan je zeggen. Ben niet te beroerd mijn hand in eigen boezem te steken, maar ik vind het te triest voor woorden als een organisatie NIET in staat is om een betalende client tegemoet te komen.
Ik heb nu al een paar jaar een chello abonnement, maar dat gaat na deze toch wel eindigen.. ik laat me eerst heraansluiten zodat ik dan op het internet andere partijen kan zoeken die internet:
a. goedkoper aanbieden
b. een klantvriendelijke service bieden.
Dat was het ;-)