joopata
Forum Gebruiker
- Berichten
- 780
- Internet
-
- Ziggo
- Digitale TV
-
- Ziggo
In de loop van gisteren krijg ik problemen met het internet. Pagina's
gaan slecht of helemaal niet open en downloaden lukt ook niet!
als ik op speedtest kijk is de down en upload goed ,Maar bij connecties
is het fout . hij telt niet door en loopt vast. Als ik alles heb gecontroleerd
[netwerkkaart en kabel] bel ik de helpdesk, Ik leg uit wat het probleem
is en zij kijkt of de instellingen goed zijn. Krijg te horen dat er aan hun kant geen storing is en dat het bij mijn pc moet zitten Dan vraagt ze naar mijn
Os en nadat ik gezegd heb dat ik XP met servicepack 2 heb zucht ze diep
en zegt dat dat het probleem is! Ik zeg dat het al drie weken goed werkt
waarop zij mij zegt dat ik dan geluk gehad heb en het moet verwijderen
omdat dit het probleem is. Als ik wil zeggen dat de XP firewal uitstaat
oderbreekt zij mij geirriteerd . Ik moet haar laten uitpraten en niet eigenwijs
zijn !Hier kan ik het mee doen . Nadat een vriend die systeembeheerder is
het nakijkt ,komt die tot de slotsom dat het wel bij chello zit en dat ik er niets moet afgooien maar gewoon een dagje aankijken , En ja hoor vanmorgen was alles weer oke ! Dus het zat toch bij hun. Daar schiet je
echt veel mee op met zo'n helpdesk, Dus niet! jammer
gaan slecht of helemaal niet open en downloaden lukt ook niet!
als ik op speedtest kijk is de down en upload goed ,Maar bij connecties
is het fout . hij telt niet door en loopt vast. Als ik alles heb gecontroleerd
[netwerkkaart en kabel] bel ik de helpdesk, Ik leg uit wat het probleem
is en zij kijkt of de instellingen goed zijn. Krijg te horen dat er aan hun kant geen storing is en dat het bij mijn pc moet zitten Dan vraagt ze naar mijn
Os en nadat ik gezegd heb dat ik XP met servicepack 2 heb zucht ze diep
en zegt dat dat het probleem is! Ik zeg dat het al drie weken goed werkt
waarop zij mij zegt dat ik dan geluk gehad heb en het moet verwijderen
omdat dit het probleem is. Als ik wil zeggen dat de XP firewal uitstaat
oderbreekt zij mij geirriteerd . Ik moet haar laten uitpraten en niet eigenwijs
zijn !Hier kan ik het mee doen . Nadat een vriend die systeembeheerder is
het nakijkt ,komt die tot de slotsom dat het wel bij chello zit en dat ik er niets moet afgooien maar gewoon een dagje aankijken , En ja hoor vanmorgen was alles weer oke ! Dus het zat toch bij hun. Daar schiet je
echt veel mee op met zo'n helpdesk, Dus niet! jammer
