Helpdesk... zucht

B

buddhole

Ben een tijdje niet chello-minded geweest... Lees ik weer een keer het forum hier, staan er allemaal wijzigingen met alg. voorw. e.d. die per e-mail worden aangekondigd.

Hierbij veplicht chello dus om hun e-mail te gaan gebruiken... IK vind dat bizar.... Heb al 20 e-mailadressen die perfect werken, waarom zou ik de chello mail gaan gebruiken....

Meldt ik dit aan de helpdesk... Tsja... zucht... steun...
Ik zeg maak er dan een notitie van of zo... GEWOON NIET DOEN... (wel eerlijk.)

niet boeien, maar moest ik even kwijt...
 
tja, ik heb ook bergen met email adressen, maar stel ze vrolijk in in mijn email client en krijg alles mooi binnen...
 
als je een emailadres van je isp krijgt, moet je dat ook regelmatig checken. dan blijf je tenminste op de hoogte van de laatste 'nieuwtjes'
 
Ik vind dat het wel moet kunnen dat Chello klanten op de hoogt stelt via de e-mail. Je hebt toch niet voor niks een e-mail adres van ze gekregen?


En die chello mails lezen....
Wat heeft het voor zin. Je komt er alleen door te weten dat ze weer eens een verandereing in jou nadeel gaan doorvoeren.
 
Het heeft wel degelijk zin .. want anders komen er dalijk hier weer van die nitwits die geen mail hebben gelezen van chello waarin duidelijk zou staan wat je max aan downloadlimiet is en evt. andere wijzigingen wat hun ook aangaat.
Vervolgens krijg je hier van die posts van: ik ben afgesloten .. help help .. wheeeeeeeelllllluuuuuppp :)
Dus nogmaals het heeft wel degelijk zin.
 
Terug
Bovenaan