W
W.Holtman
Lang leve de Helpdesk van UPC.
Helpdesk gebeld over een vraag betreffende opname's van de DVR via de EPG.
Uiteraard eerst weer een hele tijd in de wacht gestaan.
Alleraardigste dame aan de lijn.
Vraag:
Hoe kan het dat als ik een opname via de EPG programmeer, ik de ene keer wel de vraag krijg of ik één opname wil of alle opname's uit de serie.
Vraag van dame:
Hoe bedoelt u, programmeren via de EPG.
Het verdere relaas van wat volgde kan ik kort samen vatten.
De dame wist niet eens wat DVR betekent.
Ook had ze nog nooit van een EPG gehoord, laat staan dat je er mee kan programmeren.
Ik moest volgens haar maar in de gebruiksaanwijzing kijken hoe het werkte.
(zo slim was ik zelf ook wel)
Gevraagd om een medewerker die wel kennis van zaken had kreeg ik het antwoordt dat die er niet was.
Hoe kan ik er dan wel een aan de lijn krijgen, vroeg ik.
Dan moet u het nog maar eens proberen, misschien is er dan wel iemand die er iets vanaf weet.
Ik kan u niet verder helpen.!!!!!!!!
Wat een verschrikkelijke serviceverlening hebben ze toch bij UPC.
Stelletje koekebakkers.
Helpdesk gebeld over een vraag betreffende opname's van de DVR via de EPG.
Uiteraard eerst weer een hele tijd in de wacht gestaan.
Alleraardigste dame aan de lijn.
Vraag:
Hoe kan het dat als ik een opname via de EPG programmeer, ik de ene keer wel de vraag krijg of ik één opname wil of alle opname's uit de serie.
Vraag van dame:
Hoe bedoelt u, programmeren via de EPG.
Het verdere relaas van wat volgde kan ik kort samen vatten.
De dame wist niet eens wat DVR betekent.
Ook had ze nog nooit van een EPG gehoord, laat staan dat je er mee kan programmeren.
Ik moest volgens haar maar in de gebruiksaanwijzing kijken hoe het werkte.
(zo slim was ik zelf ook wel)
Gevraagd om een medewerker die wel kennis van zaken had kreeg ik het antwoordt dat die er niet was.
Hoe kan ik er dan wel een aan de lijn krijgen, vroeg ik.
Dan moet u het nog maar eens proberen, misschien is er dan wel iemand die er iets vanaf weet.
Ik kan u niet verder helpen.!!!!!!!!
Wat een verschrikkelijke serviceverlening hebben ze toch bij UPC.
Stelletje koekebakkers.


