• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Helpdesk Dom, Niet kunnen lezen ed ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter scallief
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

scallief

Hieronder mijn ervaringen - oordeel zelf (persoonlijke gegevens verwijderd).

Geen Ziggo voor mij.

--------<copy/paste/formatting>--------------

Geachte heer/Mevrouw,

Onlangs stelde u ons een vraag via het contactformulier op www.ziggo.nl.

Aangezien het bericht nu enkele dagen geleden verzonden is gaan wij er vanuit dat uw vraag inmiddels is opgelost of beantwoord.

Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat altijd voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 p/min). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en nog veel meer.


Met vriendelijke groet,

<naam verwijderd>
Afdeling Klantenservice
Ziggo B.V.




---- Oorspronkelijk bericht ----

Ehhhmmmm

Waar is nu het antwoord op mijn vraag?

Mvg,

xxxx

From: Ziggo Klantenservice [mailto:[email protected]]
Sent: maandag 26 mei 2008 11:54
To: xxxxx
Subject: RE: Vraag - Internet - Algemene informatie: Abonnement - PCxxxx DK
[REF:35350015559]





Geachte heer/mevrouw xxxx,


In uw e-mail van Mon May 19 11:15:01 MEST 2008 heeft u een vraag gesteld over "Vraag - Internet - Algemene informatie: Abonnement - PCxxxx DK".

GEEF HIER HET ANTWOORD IN

Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat altijd voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 p/min). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en nog veel meer.



Met vriendelijke groet,



Voornaam Achternaam
Afdeling Klantenservice
Ziggo B.V.




---- Oorspronkelijk bericht ----

betreft: Vraag
product: Internet
onderwerp: Algemene informatie: Abonnement
aanhef: dhr
voorletter:
achternaam: xxxx
adres: xxxx
huisnummer:
postcode:
woonplaats:
email:
telefoon:
vraagopmerking: Ivm kostenvergoeding werkgever voor telefonie en internet wil ik graag weten welke bedragen precies in rekening gebracht worden voor televisie, internet en telefonie van het Alles-in-1 extra pakket.
 
En dan hier poging nummer twee bij Ziggo

Poging nummer twee bij Ziggo - lezen kunnen ze ook niet:

Ivm toekomstige vergoeding door werkgever van internet en telefonie wil ik graag van jullie een VOORBEELDFACTUUR ontvangen van een ALLES-in-1 EXTRA pakket (PDF) formaat.

Het antwoord van Ziggo (prive gegevens verwijderd):
Geachte heer <verwijderd>,


In uw e-mail van Thu May 22 11:30:02 MEST 2008 heeft u een vraag gesteld over "Vraag - Internet - Aanmelden/bestellen - PC0000 DK".

U kunt via onze website ook zien wat de maandelijkse kosten worden van dit pakket.

Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat altijd voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 p/min). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en nog veel meer.



Met vriendelijke groet,


<gegevens verwijderd>
Afdeling Klantenservice
Ziggo B.V.


----------------------------------------------------------------------------------------------------
Mijn voorlopige conclusie is dat Ziggo de meest eenvoudige vragen niet adequaat kan beantwoorden - blijkbaar een stap te ver.

Ik vertrouw er dan ook niet op dat ze in staat zijn hun netwerk te goed te beheren - Geen ziggo voor mij dus.

Incasso zal natuurlijk wel goed geregeld zijn- maar dat ga ik niet uitproberen.
 
Wat dacht je hiervan.....

Dit antwoord komt van de site https://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/vragen

Krijg ik 1 factuur voor alle diensten in het Alles-in-1 pakket?
  • Je krijgt 1 factuur van het alles in 1 pakket
Met een apparte specificatie van de belkosten van afgelopen maand.
(Die heb ik zelf bedacht dus dat is logisch)

Bij @Home werden alle pakketten wel los vermeld maar dit terzijde.
 
Poging nummer twee bij Ziggo - lezen kunnen ze ook niet:

Ivm toekomstige vergoeding door werkgever van internet en telefonie wil ik graag van jullie een VOORBEELDFACTUUR ontvangen van een ALLES-in-1 EXTRA pakket (PDF) formaat.

Het antwoord van Ziggo (prive gegevens verwijderd):
Geachte heer <verwijderd>,


In uw e-mail van Thu May 22 11:30:02 MEST 2008 heeft u een vraag gesteld over "Vraag - Internet - Aanmelden/bestellen - PC0000 DK".

U kunt via onze website ook zien wat de maandelijkse kosten worden van dit pakket.

Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat altijd voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 p/min). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en nog veel meer.



Met vriendelijke groet,


<gegevens verwijderd>
Afdeling Klantenservice
Ziggo B.V.


----------------------------------------------------------------------------------------------------
Mijn voorlopige conclusie is dat Ziggo de meest eenvoudige vragen niet adequaat kan beantwoorden - blijkbaar een stap te ver.

Ik vertrouw er dan ook niet op dat ze in staat zijn hun netwerk te goed te beheren - Geen ziggo voor mij dus.

Incasso zal natuurlijk wel goed geregeld zijn- maar dat ga ik niet uitproberen.

Ik denk dat mijn werkgever geen probleem heeft met het achteraf geven van een faktuur. Als ik nu niet een kopie v/e faktuur kan indienen dan komt het later wel. Veel su6 bij een andere internet-provider. Als je een beetje nadenkt geef je hun wat tijd.

Gert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan