K
Kezzaa
Heren technici,
Afgelopen maandag bezoek gehad van een monteur van UPC i.v.m. een modem dat continue off-line sprong. Modem vervangen, probleem opgelost. De beste man geeft mij nog als tip mee om een versterker te plaatsen omdat de signaalsterkte na de splitter in de meterkast behoorlijk afneemt. Vandaag bij een lokale electronicaboer geweest en de Hirschmann GHV 820a aangeschaft. Maar nu komt het;
Zodra ik de versterker tussen de groene kabel en de splitter zet wordt het signaal dramatisch slecht. Modem komt niet online, geen telefoon en de tv ontvangt is bagger (zowel analoog als digitaal). Wie weet hoe dit kan? Ik ben echt een leek wat dit soort dingen betreft maar ik had gedacht dat de versterker het signaal zou verbeteren......
Alvast bedankt!
Afgelopen maandag bezoek gehad van een monteur van UPC i.v.m. een modem dat continue off-line sprong. Modem vervangen, probleem opgelost. De beste man geeft mij nog als tip mee om een versterker te plaatsen omdat de signaalsterkte na de splitter in de meterkast behoorlijk afneemt. Vandaag bij een lokale electronicaboer geweest en de Hirschmann GHV 820a aangeschaft. Maar nu komt het;
Zodra ik de versterker tussen de groene kabel en de splitter zet wordt het signaal dramatisch slecht. Modem komt niet online, geen telefoon en de tv ontvangt is bagger (zowel analoog als digitaal). Wie weet hoe dit kan? Ik ben echt een leek wat dit soort dingen betreft maar ik had gedacht dat de versterker het signaal zou verbeteren......

Alvast bedankt!

Aanrader die versterker!