• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

HELP! Samsung horizon

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Rana
  • Startdatum Startdatum
R

Rana

Wie kan mij helpen;

Vandaag de horizon gekregen van de Ziggo, er werd ons verteld dat je op kon nemen en dit over kon zetten op een usb stick, de monteurs lachten ons werkelijk uit.

Wij zitten met het volgende,
Mijn man is vrachtwagen chauffeur en kijkt een week later alles wat ik die week daarvoor opnam (Cisco kast van ziggo), dit deden wij Door twee Cisco kasten te gebruiken en deze wekelijks om te wisselen, nu is mijn brandende vraag kan dit met de horizon ook (dus er een losse kast bij kopen en deze wekelijks wisselen).

Ook hierop zeiden de monteurs dat dit niet kon Door een "beveiligd" iets in de kast.

Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft en zoals iedereen waarschijnlijk al ziet; wij zijn leken!

Heel erg bedankt.
 
Waarom zou je een extra kast nodig hebben?

Je kan toch gewoon een week aan programma's opnemen met de Horizon box en is hij thuis kan hij deze opnames toch bekijken?
 
Een extra kast omdat hij alleen in het weekend thuis is en de programma's dan de week erop in zijn vrachtwagen bekijkt tijdens rust en pauzes
 
Een extra Horizon box kan je er niet bij kopen want het is een huur box, je krijgt er maar 1 Horizon box per huishouden. Als er 1 bij wilt krijg je dus een Horizon "Extra" Mediabox (https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ontvangers/horizon-extra-mediabox/) maar deze moet altijd in contact staan met de Horizon box want daar staan de opnames op.

Meenemen is dus geen optie.
 
De monteurs hebben helaas gelijk.
Opnames digitaal overzetten naar bv USB stick kan niet. (Alleen via scart afspelen en dan op aparte (video) recorder opnemen.)
Een tweede Horizon box met HD huren kan ook niet. Kopen al helemaal niet.

De (oud) Ziggo verkopers hebben je verkeerd voorgelicht.
Misschien kun je om die reden de zaak terug draaien en je oude systeem weer gebruiken.
 
Rana zei:
Een extra kast omdat hij alleen in het weekend thuis is en de programma's dan de week erop in zijn vrachtwagen bekijkt tijdens rust en pauzes

Waarom download je niet zijn programma's?
(bijna) Elk programma is te verkrijgen via Usenet.
Downloaden op een een USB, en hij kan kijken wanneer hij wil.
 
caesar zei:
Waarom download je niet zijn programma's?
(bijna) Elk programma is te verkrijgen via Usenet.
Downloaden op een een USB, en hij kan kijken wanneer hij wil.
Omdat in sommige landen downloaden en het bezit hebben van illegale programma's zwaarder wordt bestraft dan in Nederland.
 
Donnerd zei:
Omdat in sommige landen downloaden en het bezit hebben van illegale programma's zwaarder wordt bestraft dan in Nederland.

Praat de mensen maar angst aan...
 
Via usenet is alles te vinden.. Ik doe het al jaren. Je moet je niet bang laten maken over dat illegale gedoe.. Daar moet je maling aan hebben. The Pirate Bay is niet voor niets weer volledig online. Tegen usenet wordt hier niet tegen opgetreden. Gewoon blijven binnenhalen dus
 
Terug
Bovenaan