I
Ingri_d
Hallo,
Ik heb een paar vragen.
Laatst werden wij gebeld met de vraag of wij de mediabox wilden ontvangen.
Dit aanbod hebben wij geaccepteerd.
Qua beeld hebben wij niet veel verbetering kunnen merken maar het geluid is wel duidelijk beter.
Alleen hebben we redelijk vaak last van storingen: hij gaat eerst stotteren en vervolgens valt hij een paar sec uit en verschijnt er dit bericht: er schijnt geen signaal te zijn. Controleer de kabels (of iets in die richting). Na een paar seconden is dit weer weg.
We hadden gehoord dat er in de nacht van 10 / 11 december het een en ander veranderd en dat daardoor digitale tv ook beter werd, klopt dit?
Verder hadden wij eerst meer zender. Bijvoorbeeld alle regionale omroepen. Als we nu proberen deze te kijken komt er een bericht te staan van: Deze service is niet toegankelijk. Druk op MENU voor andere opties.
Dit is bij meer zenders: HollandDOC, TMF (alleen de gewone doet het nog)
Is hier een oplossing voor of blijft dit zo met het standaart pakket. Ik wil dit graag weten omdat mochten we in de toekomst digitale tv van upc houden deze problemen graag opgelost zie.
Alvast Bedankt!
Ingrid
Mod edit:
AUB geen hele berichten in vet. Dat is tegen de Algemene regels
- Berichten in afwijkend lettertype of kleur.
De tekstopmaakfunctie's (kleur, lettertype, vet, schuin etc.) zijn alleen bedoelt om accenten in berichten te maken.
Hele berichten in kleur, bold etc maakt het forum "rommelig" en minder goed leesbaar.
Ik heb een paar vragen.
Laatst werden wij gebeld met de vraag of wij de mediabox wilden ontvangen.
Dit aanbod hebben wij geaccepteerd.
Qua beeld hebben wij niet veel verbetering kunnen merken maar het geluid is wel duidelijk beter.
Alleen hebben we redelijk vaak last van storingen: hij gaat eerst stotteren en vervolgens valt hij een paar sec uit en verschijnt er dit bericht: er schijnt geen signaal te zijn. Controleer de kabels (of iets in die richting). Na een paar seconden is dit weer weg.
We hadden gehoord dat er in de nacht van 10 / 11 december het een en ander veranderd en dat daardoor digitale tv ook beter werd, klopt dit?
Verder hadden wij eerst meer zender. Bijvoorbeeld alle regionale omroepen. Als we nu proberen deze te kijken komt er een bericht te staan van: Deze service is niet toegankelijk. Druk op MENU voor andere opties.
Dit is bij meer zenders: HollandDOC, TMF (alleen de gewone doet het nog)
Is hier een oplossing voor of blijft dit zo met het standaart pakket. Ik wil dit graag weten omdat mochten we in de toekomst digitale tv van upc houden deze problemen graag opgelost zie.
Alvast Bedankt!
Ingrid
Mod edit:
AUB geen hele berichten in vet. Dat is tegen de Algemene regels
- Berichten in afwijkend lettertype of kleur.
De tekstopmaakfunctie's (kleur, lettertype, vet, schuin etc.) zijn alleen bedoelt om accenten in berichten te maken.
Hele berichten in kleur, bold etc maakt het forum "rommelig" en minder goed leesbaar.
Laatst bewerkt door een moderator: