• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

help pls

  • Onderwerp starter Onderwerp starter tobbert1983
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
T

tobbert1983

Hallo mensen

Ik ben al een tijdje aan het zoeken waar ik kan zien hoeveel ik al gedownload heb met de nieuwsgroepen.Volgens mij zit er ergens in mijn webmail en dan instellingen maar ik kan daar niets vinden.Please help ty :)
 
hoeveel

volgens mij kan je dat zien als je in log bij Ziggo website met je ziggo naam en paswoord

peter
 
nieuws quota

via " mijn ziggo" > email-instellingen > nieuwsgroepen > daar zie je wat je verbruikt hebt > en wanneer je verbruik gereset wordt :shock:
 
Bij @home is dit idd verdwenen ik kan ook niks meer zien.
Heb geen ziggo account dus weet ook niet meer wat ik nog kan.

Fred
 
Bij @home is dit idd verdwenen ik kan ook niks meer zien.
Heb geen ziggo account dus weet ook niet meer wat ik nog kan.

Fred
Je kan toch inloggen op "mijn ziggo" met je @home e-mail adres en wachtwoord?
 
Je kan toch inloggen op "mijn ziggo" met je @home e-mail adres en wachtwoord?
Klopt maar krijg dan de melding
Een of meer verplichte velden zijn niet of onjuist ingevuld!

  • Er is een technische fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.
Fred
 
Klopt maar krijg dan de melding
Een of meer verplichte velden zijn niet of onjuist ingevuld!

  • Er is een technische fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.
Fred
Op Mijn Ziggo moet je de verplichte velden invullen met je gebruikersnaam en wachtwoord en bij de E mailinstellingen moet je inloggen met je volledige E-mailadres en wachtwoord !
 
Op Mijn Ziggo moet je de verplichte velden invullen met je gebruikersnaam en wachtwoord en bij de E mailinstellingen moet je inloggen met je volledige E-mailadres en wachtwoord !
OK doet het nu was waarschijnlijk een storing had al ingelogd met volledige e-mail.

Fred
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan