R
rave62

Na mijn netwerk adres opnieuw aangemeld te hebben, bleef ook dit probleem zich voordoen.
Daarna een nieuwe netwerkkaart erin op een pci slot aangemeld bij upc en yep naar 2 dagen weer het zelde probleem. Alle netwerkaarten software matig verwijderd en opnieuw laten installeren.
UPC gebeld heeft een harde reset gisteren uitgevoerd, ik opnieuw mijn netwerk kaart weer aangemeld. En raad eens na een halve dag weer hetzelfde probleem.
Daar tussen door gewoon weer rechtstreeks aangesloten op het surfboard van Motorola en de modem uitgezet en na een minuut weer aangezet, het probleem bleef, een uur uitgezet en verder etc.Een nacht aan laten staan de modem bleef het ip adres van mijn oude router weergeven. dat was een etech iets met nr 5 breedbandrouter. Na vanochtend opnieuw te hebben geprobeerd te resetten en netwerk kaart te installeren bleef hij het ip aders 192.168.100.11 aangeven. terwijl het rechtstreeks op het surfboard modem was aangesloten. Ging weer niet.
LETOP MIJN STOEPTEGEL TELEFOONMODEM UITGEZET, en na een halve minuut weer aangezet en ja hoor toen kreeg ik een nieuw ip en ben ik bezig dit verhaal in te tikken.
Upc zegt dat het niet aan het telefoonmodem ligt , ik twijfel toch.Wie helpt mij ?