B
BenKie
Ik ben altijd klant geweest bij orange. Nadat Ziggo dat overgenomen heeft zijn mijn problemen begonnen, vooral met mijn microsoft outlook email.
Ineens ontvang ik geen mails meer, de laatste mail is van afg. donderdag 08-12 10.42 uur.
Als ik nu mijn mail start en op verzenden/ontvangen druk krijg ik de volgende melding:
".... kan de derver niet vinden. (account: pop3, pop3-server: 'pop3', foutnummer: 0x800ccc0d...."
Ik heb mijn account verwijderd en opnieuw aangemaakt. Gegevens:
ALGEMEEN:
email account: pop3
email adres: pop.online.nl&[email protected]
SERVERS:
inkomende email (pop3): pop3
uitgaande email: (smtp): smtp
accountnaam:pop.online.nl&[email protected]
VERBINDING:
LAN netwerk gebruiken. (dat is goed, heb idd. een klein netwerk)
GEAVANCEERD:
uitgaande email (smtp): 25
inkomende email (pop3): 110
Maar iedere keer krijg ik die foutmelding.
Telefoneren met ziggo heeft niet zoveel zin, zij zijn konstant in gesprek.
Kan iemand mij met de juiste tip helpen??
Alvast bedankt!
Benkie.
Ineens ontvang ik geen mails meer, de laatste mail is van afg. donderdag 08-12 10.42 uur.
Als ik nu mijn mail start en op verzenden/ontvangen druk krijg ik de volgende melding:
".... kan de derver niet vinden. (account: pop3, pop3-server: 'pop3', foutnummer: 0x800ccc0d...."
Ik heb mijn account verwijderd en opnieuw aangemaakt. Gegevens:
ALGEMEEN:
email account: pop3
email adres: pop.online.nl&[email protected]
SERVERS:
inkomende email (pop3): pop3
uitgaande email: (smtp): smtp
accountnaam:pop.online.nl&[email protected]
VERBINDING:
LAN netwerk gebruiken. (dat is goed, heb idd. een klein netwerk)
GEAVANCEERD:
uitgaande email (smtp): 25
inkomende email (pop3): 110
Maar iedere keer krijg ik die foutmelding.
Telefoneren met ziggo heeft niet zoveel zin, zij zijn konstant in gesprek.
Kan iemand mij met de juiste tip helpen??
Alvast bedankt!
Benkie.

Als je bij de servers voor in- en uitgaande email enkel "pop3" en "smtp" invult zal het niet gaan werken.