• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Help!!! Ik ontvang ineens geen emails meer

  • Onderwerp starter Onderwerp starter BenKie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

BenKie

Ik ben altijd klant geweest bij orange. Nadat Ziggo dat overgenomen heeft zijn mijn problemen begonnen, vooral met mijn microsoft outlook email.
Ineens ontvang ik geen mails meer, de laatste mail is van afg. donderdag 08-12 10.42 uur.
Als ik nu mijn mail start en op verzenden/ontvangen druk krijg ik de volgende melding:
".... kan de derver niet vinden. (account: pop3, pop3-server: 'pop3', foutnummer: 0x800ccc0d...."

Ik heb mijn account verwijderd en opnieuw aangemaakt. Gegevens:
ALGEMEEN:
email account: pop3
email adres: pop.online.nl&[email protected]
SERVERS:
inkomende email (pop3): pop3
uitgaande email: (smtp): smtp
accountnaam:pop.online.nl&[email protected]
VERBINDING:
LAN netwerk gebruiken. (dat is goed, heb idd. een klein netwerk)
GEAVANCEERD:
uitgaande email (smtp): 25
inkomende email (pop3): 110

Maar iedere keer krijg ik die foutmelding.

Telefoneren met ziggo heeft niet zoveel zin, zij zijn konstant in gesprek.
Kan iemand mij met de juiste tip helpen??

Alvast bedankt!

Benkie.
 
@online adressen kun je niet via POP3 uitlezen op een Ziggo verbinding, hiervoor heb je een Online verbinding nodig. Heb je deze niet? Dan moet je de Online-webmail gebruiken.
 
Bedankt voor je snelle reactie Tja.

ik heb dat online.nl staan omdat dat standaard meegeleverd werd vanaf het moment dat Ziggo het zooitje had overgenomen van casema.

Toch heb ik jou advies opgevolgd en alles met online.nl verwijderd in mijn account, alles weer gestart, maar toch blijft die foutboodschap komen.

Ik weet het nu niet meer hoor.

mzzl.

Ben.
 
SERVERS:
inkomende email (pop3): pop3
uitgaande email: (smtp): smtp
accountnaam:pop.online.nl&[email protected]
VERBINDING:
LAN netwerk gebruiken. (dat is goed, heb idd. een klein netwerk)
GEAVANCEERD:
uitgaande email (smtp): 25
inkomende email (pop3): 110

Heb je bij de servers voor inkomende en uitgaande email ingevuld wat ik rood gearceerd heb, of de volledige servernamen? Als je daar alleen ingevuld hebt wat ik rood gearceerd heb dan gaat het daar mis. Daar kun je de volledige servernamen invullen waardoor de verbinding wel tot stand zou moeten komen.
 
Hij heeft inderdaad alleen maar 'pop3' ingevuld. Staat ook bij zijn foutmelding in het eerste bericht.
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5G77 Safari/525.20
 
probeer overal waar nu online.nl staat eens ziggo.nl in te voeren :grin:

(zo zou ik het dus doen..)

email account: pop3
email adres: pop.ziggo.nl&[email protected]
SERVERS:
inkomende email (pop3): pop.ziggo.nl
uitgaande email: (smtp): smtp.ziggo.nl
accountnaam:smtp.ziggo.nl&[email protected]
VERBINDING:
LAN netwerk gebruiken. (dat is goed, heb idd. een klein netwerk)
GEAVANCEERD:
uitgaande email (smtp): 25
inkomende email (pop3): 110
 
Laatst bewerkt door een moderator:
probeer overal waar nu online.nl staat eens ziggo.nl in te voeren :grin:

(zo zou ik het dus doen..)

email account: pop3
email adres: pop.ziggo.nl&[email protected]
SERVERS:
inkomende email (pop3): pop3
uitgaande email: (smtp): smtp
accountnaam:smtp.ziggo.nl&[email protected]
VERBINDING:
LAN netwerk gebruiken. (dat is goed, heb idd. een klein netwerk)
GEAVANCEERD:
uitgaande email (smtp): 25
inkomende email (pop3): 110

Dan ook graag de juiste info omtrend servernaam corrigeren ;) Als je bij de servers voor in- en uitgaande email enkel "pop3" en "smtp" invult zal het niet gaan werken.
 
Dan ook graag de juiste info omtrend servernaam corrigeren ;) Als je bij de servers voor in- en uitgaande email enkel "pop3" en "smtp" invult zal het niet gaan werken.

Ok. was me ontgaan, staat inderdaad fout... dacht dat die instelling om servertype ging is nu aangepast
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan