Help! ik krijg een nieuw modem

B

Beefhart

Het leven wemelt van dilemma's, en deze liegt er ook niet om.
1). Klantenadministratie weet dat ik opgezegd had, al 3 maanden bij een andere provider ben en oude modem was al ruim voordien ingeleverd, zo ook verrekeningen/betalingen afgesloten.
2). Zal ik hem aannemen? zal ik hem weigeren? en in welk geval kom ik van de Mollen mannetjes af?
Krijg grijze haren zo langzamerhand (serieus)
:'(
 
Aannemen en verkopen. ;D

Nee, even serieus.
Niet aanpakken en voor alle zekerheid nog een mailtje naar chello dat ze een fout in de administratie hebben zitten. Voor je het weet draai je daar weer in de administratieve mallemolen mee, met alle ellende vandien.
 
meuh.. mailtje naar Chello? ben je wel fris? Ze hadden opzegging indertijd al aangetekend gekregen in tweevoud naar beide vestigingen (zie boven.. sales en marketing hadden het dus al lang geleden moeten weten, of negeren.. en het laatste ben ik dus bang voor). Kijk.. reclame folders in de brievenbus vermijden met stickers is makkelijk zat, maar eventuele Reader's Digest aanpak (U leest 1 keer wat van onze aangeboden producten, en denk maar niet dat U van ons af komt) is andere koek he, heb al eens positief gereageerd op UPC digital pakket (zeg maar belegen flims tot het je oren uit komt) gratis proberen blablabla met een hele rits aan enquete vragen; maar mooi dat het niet bezorgd werd, ook niet bij navraag.
hmm.. dit moet ik even laten bezinken.. ik denk dat ik de oplossing al gevonden heb, mits de ingehuurde koeriers van firma xxxxx geen voormalige drugsrunners zijn. Wordt vervolgd
 
Terug
Bovenaan