• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Help, geen email

  • Onderwerp starter Onderwerp starter m.oppelaar
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

m.oppelaar

Ik kan sinds vanmorgen geen emails (@home) meer binnen halen (en versturen). Zelfs inloggen op webmail lukt gewoon niet. (name en wachtwoord onbekend...)
Dit is de foutmelding die ik steeds binnenkrijg, bij wat ik ook doe... (er is niets veranderd, gisteren deed alles het gewoon nog):

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'mail.home.nl', Server: 'mail.home.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [AUTH] Authentication failed', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Wat moet ik doen? Vind het erg vervelend en erg onhandig. Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt.

Met hartelijke groetjes,

Madeleine.
 
Het doet het weer. Heb het zelf opgelost :D

Met hartelijke groet,

Madeleine.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan