E
Edwin
Hallo,
Afgelopen donderdag had ik een storing op mijn chello account (Almere). Ik heb toen gebeld met Chello en kreeg telefonisch te horen via een bandje dat er een storing was. Even tijdje later was de storing verholpen en kon ik op Internet.
Niet lang daarna kreeg ik een melding van ZoneAlarm dat er een nieuw netwerk aangemeld werd. Ik heb toegang gegeven uiteraard!
Ik ben toen vervolgens weggegaan en later in de avond toen ik thuis was bleek dat Internet wederom niet toegangelijk was.
Sindsdien kom ik Internet niet meer op. Ik heb al vele malen met Chello aan de telefoon gezeten en die geven nu de schuld aan Windows XP en dat hun verder niks meer kunnen doen.
Ik krijg nu een ip adres beginnend met 169. Dat is niet juist. Ik moest vervolgens de coaxkabel uit de kabelmodem (Motorola) halen en kreeg toen een ipadres beginnend met 129. De medewerker van Chello zei toen dat hij hieraan kon zien dat het aan Chello lag en NIET aan mijn PC en dat er een storingsmelding gemaakt zou worden........
Een paar dagen later bleek dat de fout ineens niet bij chello lag, want zij hadden alles doorgemeten en alles goed bevonden.
Wie heeft hier ervaring mee en weet wat ik moet doen?? Help!!
Groeten,
Edwin.
Afgelopen donderdag had ik een storing op mijn chello account (Almere). Ik heb toen gebeld met Chello en kreeg telefonisch te horen via een bandje dat er een storing was. Even tijdje later was de storing verholpen en kon ik op Internet.
Niet lang daarna kreeg ik een melding van ZoneAlarm dat er een nieuw netwerk aangemeld werd. Ik heb toegang gegeven uiteraard!
Ik ben toen vervolgens weggegaan en later in de avond toen ik thuis was bleek dat Internet wederom niet toegangelijk was.
Sindsdien kom ik Internet niet meer op. Ik heb al vele malen met Chello aan de telefoon gezeten en die geven nu de schuld aan Windows XP en dat hun verder niks meer kunnen doen.
Ik krijg nu een ip adres beginnend met 169. Dat is niet juist. Ik moest vervolgens de coaxkabel uit de kabelmodem (Motorola) halen en kreeg toen een ipadres beginnend met 129. De medewerker van Chello zei toen dat hij hieraan kon zien dat het aan Chello lag en NIET aan mijn PC en dat er een storingsmelding gemaakt zou worden........
Een paar dagen later bleek dat de fout ineens niet bij chello lag, want zij hadden alles doorgemeten en alles goed bevonden.
Wie heeft hier ervaring mee en weet wat ik moet doen?? Help!!
Groeten,
Edwin.