C
ChilllayD
Sinds gister (30 juli) 16:00 ongeveer kunnen wij het internet niet meer op. Schijnen bezig te zyn met nieuw protocol van stukje software by sonera? Iedereen zou dus nieuw ip krijgen etc... Ik heb GEEN IP adres meer en kan ook niet release/renewen
Helemaal nix werkt meer. Modem knippert zoals altyd hetzelfde knippert, nix mis mee.. Kan wel pingen, maar myn IP adres blijft weg.. Kan geen nieuwe.. Heb gereset.. stekker er ruim 15min uitgehaalt en opnieuw ingedaan en de pc herstart.. Nix helpt.. dus mijn vraag? WAT moet ik NU
Af en toe valt internet weg by myn bedrijf waar ik nu aan het werk ben.. dus bezig zal sonera zyn, maar ik krijg geen ip meer binnen, dus help :roll:
Helemaal nix werkt meer. Modem knippert zoals altyd hetzelfde knippert, nix mis mee.. Kan wel pingen, maar myn IP adres blijft weg.. Kan geen nieuwe.. Heb gereset.. stekker er ruim 15min uitgehaalt en opnieuw ingedaan en de pc herstart.. Nix helpt.. dus mijn vraag? WAT moet ik NU
Af en toe valt internet weg by myn bedrijf waar ik nu aan het werk ben.. dus bezig zal sonera zyn, maar ik krijg geen ip meer binnen, dus help :roll: