4
47
Aangezien het idee heb dat niemand uit mijn regio het meld hier moet ik het maar doen, dit is de derde nacht dat er signaal storing cq uitval is zonder dat er iets bekend is of word gemaakt, dat niemand het meld vind eigenlijk nog erger dan de storing zelf 
7326KC

7326KC
