D
Deleted member 83334
Hallo,
Sinds een paar weken geleden kampen wij met het probleem dat het internet steeds wegvalt, of super sloom word. We hebben al een monteur laten komen, die heeft alle kabels vervangen en een nieuwe Ubee modem laten installeren.
In het begin leek het goed te gaan, kon lekker snel browsen, volle snelheid etc. etc. maar nu sinds 1 week geleden is alles weer bergafwaards gegaan.
Er is spraken van dat alle TCP verbindingen worden verbroken, of dat het internet zo sloom word dat het voor een paar seconden gepauseerd word. Dit zorgt ervoor dat tijdens het browsen, maar ook tijdens het gamen het internet uitvalt.
Dit is een van de errors:
Wat ik geprobeerd heb:
Maar niks werkt. Klantenservice helpt ook niet veel (die weten zowat mijn gegevens uit hun hoofd...), dus jullie zijn mijn laatste kans!
Sinds een paar weken geleden kampen wij met het probleem dat het internet steeds wegvalt, of super sloom word. We hebben al een monteur laten komen, die heeft alle kabels vervangen en een nieuwe Ubee modem laten installeren.
In het begin leek het goed te gaan, kon lekker snel browsen, volle snelheid etc. etc. maar nu sinds 1 week geleden is alles weer bergafwaards gegaan.
Er is spraken van dat alle TCP verbindingen worden verbroken, of dat het internet zo sloom word dat het voor een paar seconden gepauseerd word. Dit zorgt ervoor dat tijdens het browsen, maar ook tijdens het gamen het internet uitvalt.
Dit is een van de errors:

Wat ik geprobeerd heb:
- 1 computer op de modem, via kabel
- Een andere computer (mijn laptop)
- Modem hardreset (via button op de modem)
- Factory reset
- Reset door Ziggo klantenservice (en dan 30 minuten wachten)
Maar niks werkt. Klantenservice helpt ook niet veel (die weten zowat mijn gegevens uit hun hoofd...), dus jullie zijn mijn laatste kans!