L
lucky-nl
Telefoon en internet via 1modem, vroeger had ik zo een stoeptegel en werkte de telefoon
gewoon, bij internet storing.
Nu is alles weg, ik zeg nu al tegen bekenden als je belt en ik neem niet op gewoon nog een
paar keer proberen.
Gelukkig begrijpen de meesten het wel en zeggen heel begrip vol UPC zeker he!
O ja probeer me niet te mailen want geen telefoon geen internet!!!
Als een Autofabrikant zo veel fouten in 1 product had was ie gisteren al failliet geweest.
gewoon, bij internet storing.
Nu is alles weg, ik zeg nu al tegen bekenden als je belt en ik neem niet op gewoon nog een
paar keer proberen.
Gelukkig begrijpen de meesten het wel en zeggen heel begrip vol UPC zeker he!
O ja probeer me niet te mailen want geen telefoon geen internet!!!
Als een Autofabrikant zo veel fouten in 1 product had was ie gisteren al failliet geweest.
goedkope diensten noem jij dat