• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Heel Slim van UPC:

  • Onderwerp starter Onderwerp starter lucky-nl
  • Startdatum Startdatum
L

lucky-nl

Telefoon en internet via 1modem, vroeger had ik zo een stoeptegel en werkte de telefoon
gewoon, bij internet storing.
Nu is alles weg, ik zeg nu al tegen bekenden als je belt en ik neem niet op gewoon nog een
paar keer proberen.
Gelukkig begrijpen de meesten het wel en zeggen heel begrip vol UPC zeker he!
O ja probeer me niet te mailen want geen telefoon geen internet!!!
Als een Autofabrikant zo veel fouten in 1 product had was ie gisteren al failliet geweest.
 
Ja klopt, maar met 1 groot verschil ,autofabrikanten hebben geen monopolie ,UPC wel met hulp vanuit de (corrupte) politiek!
 
Heeft toch niets met monopolie te maken.
Zo werken toch (bijna) alle providers. Alles gaat via een en dezelfde kabel en modem.

Wil je meer zekerheid zul je alle diensten over een ander medium ( glas, coaxkabel, koper, satelliet, door de lucht) moeten nemen maar dat word duur.
Ja het is lastig bij een storing, maar dat is de prijs die men betaald voor goedkope diensten.
 
yoi zei:
??? goedkope diensten noem jij dat??? pffft wat een antwoord.

Inderdaad, ik ben net over naar glas en betaal ruwweg hetzelfde als bij upc...maar heb nu wel weer alles los....goddank!
 
@ Yoi
Ik was misschien niet duidelijk.
Een 2 of 3 in 1 is in verhouding goedkoper als die diensten los via aparte mediums (providers).

@ knalgeel
Glasvezelproviders werken volgens mij ook met pakketten.
Het gaat echter nog steeds allemaal over een kabel en modem. Een van de twee een storing en alle diensten weg.
 
yoi zei:
??? goedkope diensten noem jij dat??? pffft wat een antwoord.

Jij ziet ook overal het positieve van in he....

Ik vind het een goed antwoord, kijk 'ns wat grote bedrijven betalen voor bedrijfskritische diensten die moéten werken, of een ziekenhuis met zijn noodaccuus wat denkt U dat zoiets kost? Nee wij zijn maar consumenten en moeten het met minder stellen, maar het kan wel>>>> neem naast je kabel als reserve een goedkoop ADSL-abo met phone.
 
Johnny54 zei:
@ Yoi
Ik was misschien niet duidelijk.
Een 2 of 3 in 1 is in verhouding goedkoper als die diensten los via aparte mediums (providers).

Daar heb je gelijk in, bij 3 in 1 het goedkoper.

@Sjah, ik heb het niet over een bedrijf, heb het over de consument zelf.
 
yoi zei:
??? goedkope diensten noem jij dat??? pffft wat een antwoord.
yoi heeft aan de ene kant ook gelijk wij hebben vorig jaar een abbo afgesloten all in one voor 76,- maar wij betalen elke maand nog steeds afgerond 120,- het mobiel inet daarvan afgetrokken dan is dat nog dik 20,- meer dan de afgesproken abbo en het kan wel zo zijn dat je telefoon kosten enzo erbij krijgt maar het gaat om het idee dat je iets afsluit voor een redelijke prijs en daarna toch weer meer betaald dan je wou
en er zitten ook onnodige kosten en verhogingen bij, 21% btw,kosten voor afschrift,driegesprek dat je niet gebruikt enz dit is ook een van de redenen dat wij het abbo gaan aanpassen, het is neit zo voordelig als het op het eerste gezicht lijkt, na heel veel uitpluiswerk en als alles volgens plan gaat kunnen wij nog ruim 50 euro gaan besparen als we de all in one veranderen naar enkele losse abbo`s, beide partijen wij en upc worden van dat gedoe niet echt vrolijk maar de crisis dwingt ons er in elk geval toe.

Johnny heeft weer gelijk met het feit dat je met goedkope diensten afentoe een oogje dicht moet doen als er een storing is, maar er zijn de afgelopen paar jaar wel veel storingen geweest en capaciteits problemen.

Een beetje oftopic maar het zou een goed idee wezen als UPC dus losse diensten op maat ging aanbieden inplaats van pakketten waar dingen in zitten waar je niks aan hebt 8)
 
Als jullie een all in one abonnement hebben afgesloten voor € 76, - , kan de rekening duurder uitvallen door bijkomende telefoongesprekken (zonder meer al 0900 nummers) en gehuurde films (On Demand).
Doe je die twee laatste veel dan betaal je veel, maar dat doe je je zelf aan. Je abonnement blijft echter € 76,-
Brengt UPC puur voor het abonnement meer in rekening dan maken ze een fout. Misschien brengen ze alles los in rekening ipv als pakket. Neem contact op met UPC en laat dat uitzoeken.

Mobiel internet zit standaard niet in het all in one pakket en mobiel internet is nu eenmaal duur en als je daar veel gebruik van maakt ben je snel veel geld kwijt.

er zitten ook onnodige kosten en verhogingen bij, 21% btw, kosten voor afschrift, driegesprek dat je niet gebruikt enz
BTW is een wettelijk belasting en zit in iedere prijs verwerkt. De prijs die UPC opgeeft is de prijs inclusief BTW, alleen op de factuur word de BTW (wettelijk verplicht) apart genoemd.
Kosten voor afschriftem kies je zelf voor want je kunt de facturen gratis op internet (Mijn UPC) nakijken en opslaan/uitprinten.
Driegesprek etc is normaal gesproken gratis. Hij word in rekening gebracht en dan word er een korting gegeven. Eindbedrag is € 0

Dat je wilt (moet) bezuinigen is duidelijk, maar je moet niet allerlei zaken door elkaar halen en verkeerde conclusies trekken.
 
Terug
Bovenaan