P
Pixal
Op 17 september heb ik op aanraden van een multikabel medewerker een Fax gestuurd waarin stond dat ik per 1 november abonnee wilde worden van Internet en Televisie.
Ik heb niets meer gehoord dus ik stuurde ze vorige week een e-mail via het contacformulier of ze mijn aanvraag niet hadden ontvangen en of ze me konden bellen voor een afspraak.
Ze laten niks van zich horen, hebben ze soms genoeg leden?
Omdat het huis wat ik net gekocht heb ontzettend klunzig is ingericht met dunne coax kabels en plastic splitters wil ik het netjes maken maar ik weet niet wat ik voor onderdelen moet kopen en wat Multikabel bij mij in de meterkast plaatst.
Weet een van jullie misschien of ze ook een versterker leveren met minstens 5 uitgangen? Bij mijn ouders hangt namelijk een NTU splitter met allerlei aansluitingen waar ook het modem op komt. Moet ik van tevoren melden dat ik meerdere televisies wil aansluiten?
Ik heb niets meer gehoord dus ik stuurde ze vorige week een e-mail via het contacformulier of ze mijn aanvraag niet hadden ontvangen en of ze me konden bellen voor een afspraak.
Ze laten niks van zich horen, hebben ze soms genoeg leden?
Omdat het huis wat ik net gekocht heb ontzettend klunzig is ingericht met dunne coax kabels en plastic splitters wil ik het netjes maken maar ik weet niet wat ik voor onderdelen moet kopen en wat Multikabel bij mij in de meterkast plaatst.
Weet een van jullie misschien of ze ook een versterker leveren met minstens 5 uitgangen? Bij mijn ouders hangt namelijk een NTU splitter met allerlei aansluitingen waar ook het modem op komt. Moet ik van tevoren melden dat ik meerdere televisies wil aansluiten?