Monteur is geweest en alles werkt. Geen klachten dus.
Maar toen hij weg was zag ik dat iets uit het installatiepakket was achtergebleven. Namelijk het linkerding in het plaatje dat je ziet in module 1, bij Stap 3b onder punt 3 aldaar. Dat cirkelvormige ding is dus rechtstreeks bij mij de muur in gegaan zonder dat linkerding ervoor. kan dit problemen geven? Is dit normaal? Ook hangt de wandcontactdoos ietsje scheef nu. Kan dit de oorzaak zijn? De bovenkant van de doos loopt namelijk ietsje schuin af. Hij zit wel vast tegen de muur.
Ook was mijn coax kabel niet groen en dat vond de monteur vreemd. Kan dit te maken hebben met dat ik in een apartementencomplex woon en dat hij alleen groen is daar waar hij het complex binnenkomt, maar dat elk appartement zelf een witte coax kabel heeft?
Maar toen hij weg was zag ik dat iets uit het installatiepakket was achtergebleven. Namelijk het linkerding in het plaatje dat je ziet in module 1, bij Stap 3b onder punt 3 aldaar. Dat cirkelvormige ding is dus rechtstreeks bij mij de muur in gegaan zonder dat linkerding ervoor. kan dit problemen geven? Is dit normaal? Ook hangt de wandcontactdoos ietsje scheef nu. Kan dit de oorzaak zijn? De bovenkant van de doos loopt namelijk ietsje schuin af. Hij zit wel vast tegen de muur.
Ook was mijn coax kabel niet groen en dat vond de monteur vreemd. Kan dit te maken hebben met dat ik in een apartementencomplex woon en dat hij alleen groen is daar waar hij het complex binnenkomt, maar dat elk appartement zelf een witte coax kabel heeft?