Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Johnny54 zei:Die RC versie (geen trial) werkt tot juli 2010, dat is toch netjes een vol jaar.
Wil je dat niet dan wacht je tot 22 oktober, legt een hoop geld neer en koopt een originele versie.


Phr3ak zei:Ik houd het wel bij een 'echt' OS -> Linux (Debian)
Als je het niet erg vindt overigens![]()
Windows 7 is gebaseerd op de windows xp professional kernel dus jah als dat af is gemaakt voor W7 dan jah zal het sneller zijn dan vista of xp home, moet wel zeggen dat je met een linux OS wel goedkoper uit bent want die is gratis in 99% van de gevallen, en er zitten ook een heleboel zogeheten gebruiksvriendelijke linux versies bij zoals Mandriva linux, ikzelf ben tester van Stux linux, die de eerst volgende versie een heleboel nieuwe gebruiksvriendelijke dingen krijgt, zeker de moeite waard!Robert Koopman zei:Als iemand nu om een ervaring met Windows7 vraagt begin je toch niet over iets anders?
Windows7 draait hier op 2 machines.
Geen problemen ondervonden.
Met Vista waren 3 monitoren niet werkend te krijgen, W7 erop gezet en meteen beeld op de drie schermen.
Lijkt zeker sneller dan Vista maar of dat echt zo is weet ik niet.

Robert Koopman zei:Als iemand nu om een ervaring met Windows7 vraagt begin je toch niet over iets anders?
Windows7 draait hier op 2 machines.
Geen problemen ondervonden.
Met Vista waren 3 monitoren niet werkend te krijgen, W7 erop gezet en meteen beeld op de drie schermen.
Lijkt zeker sneller dan Vista maar of dat echt zo is weet ik niet.



Phr3ak zei:En 3 monitoren, wat is daar nou weer de lol aan ?![]()