heeft iemand al eens juridische stappen tegen Ziggo genomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

SonjaM

Oh ik heb nu echt gehad met Ziggo, ze liegen dat ze barsten en praten elkaar tegen. Nadat ik gisteren na 3 maanden bellen zo kwaad werd omdat ze dus leuk de oplossing al 3 weken wisten en mij gewoon niets laten weten.
Belt er net zo'n klojo dat het pas gisteren was en dat het niet de oplossing was blablabla. Ik nog kwaad van man lieg niet zo. Ik wil nu dus ook opzeggen maar ik wil mijn geld terug voor die interactieve decoder. Door hun update werkt hij niet meer en is voor mij het termijn om terug te sturen natuurlijk allang verlopen. Ik heb mijn rechts bijstand al gebeld maar ja daar wordt je ook weer later terug gebeld en ik wil nu graag wat weten kwa rechten.
 
Oh ik heb nu echt gehad met ziggo, ze liegen dat ze barsten en praten elkaar tegen. Nadat ik gisteren na 3 maanden bellen zo kwaad werd omdat ze dus leuk de oplossing al 3 weken wisten en mij gewoon niets laten weten.
Belt er net zo'n klojo dat het pas gisteren was en dat het niet de oplossing was blablabla. Ik nog kwaad van man lieg niet zo. Ik wil nu dus ook opzeggen maar ik wil mijn geld terug voor die interactieve decoder. Door hun update werkt hij niet meer en is voor mij het termijn om terug te sturen natuurlijk allang verlopen. Ik heb mijn rechts bijstand al gebeld maar ja daar wordt je ook weer later terug gebeld en ik wil nu graag wat weten kwa rechten.

Jawel.
 
Persoonlijk zou ik in mijn eerste bericht op een forum niet gelijk al beginnen met termen als "klojo"....

Er is misschien een beste reden om kwaad te zijn, maar tel even tot 10, en probeer even rustig en duidelijk uit te leggen wat er aan de hand is.
Wellicht kunnen de mede forum gebruikers je ergens mee helpen, of iemand van webcare. :wink:
 
Oh ik heb nu echt gehad met ziggo, ze liegen dat ze barsten en praten elkaar tegen. Nadat ik gisteren na 3 maanden bellen zo kwaad werd omdat ze dus leuk de oplossing al 3 weken wisten en mij gewoon niets laten weten.
Belt er net zo'n klojo dat het pas gisteren was en dat het niet de oplossing was blablabla. Ik nog kwaad van man lieg niet zo. Ik wil nu dus ook opzeggen maar ik wil mijn geld terug voor die interactieve decoder. Door hun update werkt hij niet meer en is voor mij het termijn om terug te sturen natuurlijk allang verlopen. Ik heb mijn rechts bijstand al gebeld maar ja daar wordt je ook weer later terug gebeld en ik wil nu graag wat weten kwa rechten.

Is maar de vraag natuurlijk of het door de update komt dat je decoder het niet doet! Veel problemen ontstaan door gebruikersfouten als bijv. waardeloze kabels/connectoren. Of omdat ze geen benul hebben hoe een decoder werkt.

Je onbeschofte OP nodigt overigens bepaald niet uit tot het geven van hulp.
 
Oke ik ben dus onbeschoft die benaming heb ik in mijn hele leven nog niet gehad. Die man aan de telefoon die ik niet meer K zal noemen dan die was pas onbeschoft. En hou aub op over cabels en connectors alles is hier al vervangen en aangelegd. Mijn telefoons ook die waren zo gezegd ook niet goed nou ik merk geen verschil alleen in mijn portemonnee en als wij zelf geen verstand van dingen hadden gehad dan hadden we ook zelden internet want dat is ook menig keer aangepast.
Maar laat maar ik heb al antwoord van de advocaat en sta in mijn recht en kan waarschijnlijk al mijn extra gemaakten kosten op ze verhalen. Ik lees hier vaak maar na nu ook niet meer. Je hebt het tegen een vrouw die te goed is voor deze wereld en nu een keer echt boos is door het onbeschofte gedrag van ziggo, maar dat mag niet van jullie. Webmaster gooi mij er gelijk maar van af.
 
Ik hoop oprecht dat je een advocaat hebt gesproken die niet alleen uit is op geld.

Uit wat ik uit de beperkte info in je openingspost kan afleiden heb je nml nog lang niet genoeg ondernomen om van de rechter gelijk te krijgen en kost sowieso je advocaat waarschijnlijk meer dan je in het gunstigste geval vergoed gaat krijgen.

Ik zou toch echt het eerst eens hier via webcare proberen.
 
Oke ik ben dus onbeschoft die benaming heb ik in mijn hele leven nog niet gehad. Die man aan de telefoon die ik niet meer K zal noemen dan die was pas onbeschoft. En hou aub op over cabels en connectors alles is hier al vervangen en aangelegd. Mijn telefoons ook die waren zo gezegd ook niet goed nou ik merk geen verschil alleen in mijn portemonnee en als wij zelf geen verstand van dingen hadden gehad dan hadden we ook zelden internet want dat is ook menig keer aangepast.
Maar laat maar ik heb al antwoord van de advocaat en sta in mijn recht en kan waarschijnlijk al mijn extra gemaakten kosten op ze verhalen. Ik lees hier vaak maar na nu ook niet meer. Je hebt het tegen een vrouw die te goed is voor deze wereld en nu een keer echt boos is door het onbeschofte gedrag van ziggo, maar dat mag niet van jullie. Webmaster gooi mij er gelijk maar van af.

Tel nu eens tot 100 (honderd) en probeer daarna duidelijk uit te leggen wat er aan de hand is. Let daarbij op het volgende:
- Merk + type apparaat
- Merk + type modem
- Merk + type TV
- Wat is (zijn) de problemen
- Wat heb je allemaal al geprobeerd

Blijf vooral rustig en kalm.

pvd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan