S
SonjaM
Oh ik heb nu echt gehad met Ziggo, ze liegen dat ze barsten en praten elkaar tegen. Nadat ik gisteren na 3 maanden bellen zo kwaad werd omdat ze dus leuk de oplossing al 3 weken wisten en mij gewoon niets laten weten.
Belt er net zo'n klojo dat het pas gisteren was en dat het niet de oplossing was blablabla. Ik nog kwaad van man lieg niet zo. Ik wil nu dus ook opzeggen maar ik wil mijn geld terug voor die interactieve decoder. Door hun update werkt hij niet meer en is voor mij het termijn om terug te sturen natuurlijk allang verlopen. Ik heb mijn rechts bijstand al gebeld maar ja daar wordt je ook weer later terug gebeld en ik wil nu graag wat weten kwa rechten.
Belt er net zo'n klojo dat het pas gisteren was en dat het niet de oplossing was blablabla. Ik nog kwaad van man lieg niet zo. Ik wil nu dus ook opzeggen maar ik wil mijn geld terug voor die interactieve decoder. Door hun update werkt hij niet meer en is voor mij het termijn om terug te sturen natuurlijk allang verlopen. Ik heb mijn rechts bijstand al gebeld maar ja daar wordt je ook weer later terug gebeld en ik wil nu graag wat weten kwa rechten.