- Berichten
- 9.691
hee, ik kan een nieuw onderwerp starten, dat is niet goed
René, maak hier ff een Announcements-board van
<
<
<
<
<
<
<
<
<
René, maak hier ff een Announcements-board van
<
<
<
<
<
<
<
<
<Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
<
<
<
<
<
<
<
<
<UPDATE yabbse_boards SET isAnnouncement='1' WHERE ID_BOARD='12'



geen dankRene zei:![]()
![]()
Dank je...
Misschien moet ik je php-admin maken ofzo![]()
goed dat het werkt
(ik heb dat hele ding uit m'n duim gezogen
) Ik ken YaBBse zowat uit m'n hoofd 
)Inlog probleem is bekend als 't goed is... Kan liggen aan je proxy evt. wat ik normaal doe is:rembo zei:Pff... ik word hier echt yiek van, je hele site yit vol bugs :'(
Steeds wordt ik uitgelogd als ik iets wil posten, als ik bij "overige" een nieuw topic wil starten krijg ik een ywaar rare error...

Meeuw zei:aaah niets gaat boven een qwertz toetsenbord![]()