• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hebben jullie al gesproken met Wendy?

den Tsaar

Quality Member
Berichten
9.286
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
;D Als je nu met de HD belt krijg je een persoonlijke boodschap van Marco Vianen te horen, of je na het gesprek, met je vraag of melding, mee wil doen aan een onderzoek t.b.v de kwaliteitsverbetering van UPC.

Als ze daar idd wat mee gaan doen lijkt het me dat ze nu toch eindelijk eens wat beter naar de klanten gaan luisteren.
Overigens kon die Nabob van de HD me, zoals gewoonlijk, weer geen antwoord geven op mijn vraag, stuur maar een mailtje, standaard antwoord, en dat heb ik hem dus goed ingepeperd tijdens de enquete met Wendy, gna, gna ;)
 
Ik heb er vanmorgen ook aan mee gedaan.
Het was mij de ± € 0,30 (± 3 minuten á € 0,10) wel waard om te vertellen wat ik van het gesprek vond.
 
kunnen we chello niet gewoon boycotten?
dan is er weliswaar geen internet, maar nu scheelt het ook niet veel en moeten we er wel voor betalen.
 
Basilogics zei:
kunnen we chello niet gewoon boycotten?
dan is er weliswaar geen internet, maar nu scheelt het ook niet veel en moeten we er wel voor betalen.

Mee eens stelletje kk gekke
 
Basilogics zei:
kunnen we chello niet gewoon boycotten?
dan is er weliswaar geen internet, maar nu scheelt het ook niet veel en moeten we er wel voor betalen.

En waar is dat boycotten goed voor dan? Vind het heel vervelend dat er een aantal mensen zijn die op dit moment brakke verbindingen hebben, zal heus wel weer goed komen, maar bij mij gaat het allemaal al heel lang toppie en dus ook wel bij veel anderen, neem ik aan. Dus nou niet net doen alsof heel UPC plat is gegaan. Heb overigens, want die opmerking kan ik verwachten, geen aandelen in UPC :-*
 
Ik ben een paar weken geleden gebeld door iemand van UPC wat ik van de service vond
GUHHHHHHHHHHHHHHHH nou daar heb ik mijn mening wel over want het is belachelijk dat je moet betalen voor service en dan nog een stelletje studenten aan de lijn krijgt die alles voor lezen uit de computer.
Deze dame begon te lachen en zei letterlijk "DIT HOOR IK WEL HEEL ERG VAAK"

Als ze nou is beginnen met de helpdesk gratis te doen dan wil ik die studenten die ik aan de lijn krijg met de standaard antwoorden nog wel pikken
 
Nee, ik kreeg wel die gozer op de tape, maar toen ik Wendy aan de telefoon zou krijgen ,werd de verbinding verbroken. Jammer, want ik had nog wel het eea te vertellen (zie topic upc algemeen van mij)
 
Terug
Bovenaan