heb ik nu wel of niet opgezegd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pet

Forum Gebruiker
Berichten
1
Eind vorige maand belde ik naar Ziggo om zo het internet (het enige wat ik heb van ziggo) op te zeggen, want ik kon niet op mijnziggo of e-mailadres van ziggo komen. Nu is gebleken dat ik pas later verhuis, wil ik niet dat mijn internet vanaf 30 november (morgen) weg is. Wat mij opvalt, is dat wanneer ik naar mijnziggo ga dat bij mijn producten en orders niets staat over een opzegging (wat ik wel zie is bijvoorbeeld: Eerst mogelijke beëindigingsdatum 29-12-2012).

Kan ik er nu vanuit gaan dat de opzegging niet is verwerkt? Wat dus betekent dat ik niet hoef te bellen om te melden dat wat ik eerder heb gevraagd niet door te laten gaan...

Als zij ergens daar iets hebben ingevoerd oid dat mijn internetverbinding/signaal vanaf (of na) 30 november weg zal zijn, kan ik dat dan op mijnziggo zien?

Graag een antwoord van iemand die dit weet. Bij voorbaat dank.
 

CeeS

Legend (✝ 2016)
Berichten
12.357
Even bellen met de helpdesk zou ik zeggen, die kunnen in hun systeem vast wel zien of en wanneer je verbinding beeindigd wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan