• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Heb ik een snelheidsverhoging gehad?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter loedie
  • Startdatum Startdatum
L

loedie

Hallo,

Ik kom vandaag tot ontdekking dat ik met 3000 kbps ipv 2000 kbps download. Is er een stille snelheidsverhoging gekomen?

Postcode: 9258
 
hahaha je weet wel wat ie bedoeld ;D

Loedie welke fiberpower snelheid heb je dan?
 
inzane19 zei:
hahaha je weet wel wat ie bedoeld ;D

Loedie welke fiberpower snelheid heb je dan?

Toch weer een typfout, maar power inderdaad, die van 20 MBps
 
Power heeft op dit moment 16Mb download, ofwel 16384 kbps (theoretisch maximum). Kun je eens kijken wat je downloadsnelheid is op www.upc.nl/speedtest en www.speedtest.net ? Het liefste getest met een Modem -> PC verbinding, zonder router of andere apparatuur ertussen.
 
Nah er zal geen snelheid verhoging komen. Ze kunnen nu de klanten niet eens de beloofde snelheid geven.
 
Zal tzt toch bij ons wel weer iets moeten gebeuren als het gaat over snelheidsverhogeing UPC.
Glasvezelnetwerk wordt deze week/maand uitgerold in Leeuwarden. Glashart heeft onze woning (gratis) aangesloten voor glasvezelinternet, televisie & telefonie.
Als er leuke aanbiedingen komen zal UPC ook weer met iets komen denk ik.
Ik wacht de aanbieding in ieder geval af.. Ben benieuwd.
 
Hartstikke fijn die glasvezel. Dat schiet te minste op. Upc is ver weg gewoon bagger. TEVEEEEEEEEL klachten. Dus als je een 120 Mbit abbo hebt, dan mogen ze die wel verhogen naar 240 Mbit. Dan weet je zeker dat je de 120 Mbit kan halen !!!
 
Raytje76 zei:
Hartstikke fijn die glasvezel. Dat schiet te minste op. Upc is ver weg gewoon bagger. TEVEEEEEEEEL klachten. Dus als je een 120 Mbit abbo hebt, dan mogen ze die wel verhogen naar 240 Mbit. Dan weet je zeker dat je de 120 Mbit kan halen !!!

ik wacht hier ook op glasvezel :)

Op zich ben ik wel tevreden met UPC 25/1.5MB
Maar de upload mag van mij hoger 5mb ofzo.

zodra hier glasvezel komt ben ik weg......
reken er maar op dat UPC veel klanten gaan verliezen nu Glasvezel door breekt dit jaar.
 
upc09 zei:
reken er maar op dat UPC veel klanten gaan verliezen nu Glasvezel door breekt dit jaar.
Dat er klanten op glasvezel zullen overstappen staat vast. Of dat er een handjevol of een heleboel zullen zijn hangt hangt van de prijs van de glasvezelaanbieder af.

De gemiddelde internetgebruiker geeft m.i. niet veel om de uploadsnelheid, dat zal dus voor hen geen argument zijn om hen over de streep te trekken. Voor de veeleisende gebruiker (zoals jij) kán dat wel een valide argument zijn.
 
Terug
Bovenaan