• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Heb een vreemd Hoofd email adres gekregen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

Tyncale

Hallo mede gebruikers,
Gisteren is net Alles in 1 geinstalleerd en alles lijkt prima te werken. Ik kreeg toen een email met daarop de naam en het wachtwoord van mijn hoofdemail account.

Die naam is weetiknogniet (en dan @Ziggo.nl) Ik vond dit een beetje een raar en generiek emailadres. Ik ga ervanuit dat dit wel uniek is? Even afgezien van het feit dat ik het een suffe naam vindt voor mijn hoofdaccount. Waarom kun je dit zelf niet aangeven? En wie heeft dat verzonnen, de monteur?

Ik begrijp dat ik heel makkelijk aliassen kan aanmaken enzo, het gaat mij om het feit dat het zo generiek klinkt (was dat adres echt nog vrij?) en suf.

Mijn vraag is dus vooral, is het uniek en kan ik het veranderen?

Bedankt,
Michiel.
 
Waarschijnlijk heb jezelf aan gegeven op de vraag wat je email adres moest zijn: "weet ik nog niet" en is dat je email adres geworden aangezien het nog vrij was. :lol:
 
De klantenservice van Ziggo kan het hoofdemailadres voor je aanpassen. Bel even gratis met 1200. Succes! :wink:
 
Hallo mede gebruikers,
Gisteren is net Alles in 1 geinstalleerd en alles lijkt prima te werken. Ik kreeg toen een email met daarop de naam en het wachtwoord van mijn hoofdemail account.

Die naam is weetiknogniet (en dan @ziggo.nl) Ik vond dit een beetje een raar en generiek emailadres. Ik ga ervanuit dat dit wel uniek is? Even afgezien van het feit dat ik het een suffe naam vindt voor mijn hoofdaccount. Waarom kun je dit zelf niet aangeven? En wie heeft dat verzonnen, de monteur?

Ik begrijp dat ik heel makkelijk aliassen kan aanmaken enzo, het gaat mij om het feit dat het zo generiek klinkt (was dat adres echt nog vrij?) en suf.

Mijn vraag is dus vooral, is het uniek en kan ik het veranderen?

Bedankt,
Michiel.

Als je middels PB je postcode+huisnummer doorgeeft en wat je (voorkeur) email adres moet worden, dan zal ik kijken of ik dit kan wijzigen (mits je natuurlijk al contact met de klantenservice gehad hebt).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan