• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

HDTV vreemde zaak

Berichten
2.591
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
vanavond tijdens de "douche" van Tros Radar, op eens een stilstaand beeld, >:(
op kanaal 71, kan gebeuren , natuurlijk ;)

digitaal kanaal 1, gewoon beeld,

ik heb een philips media box, dvr
bij het doorzappen , kreeg ik op geen enkel HD kanaal geen beeld, alleen de melding, u hebt geen toegang,
ook sport 1 kanalen zowel HD als digtitaal geen toegang met de bekende regels, je aan melden enz.

ook bij kanaal 63 HD , als digitaal 201 en 202 van eurosport, dezelfde melding >:(

test op kanaal 999 gedaan, gefeliciteerd :)
dus daar ligt het niet aan.

Maar nu komt het,
boven een Pace mediabox hd staan, en daar geen enkel probleem
kan alle zenders ontvangen zowel hd als digitaal


Ra Ra ?? hebben meer mensen daar wel eens last van ??
Toch vreemd te noemen toch ??
 
Hans heb dat ook wel eens, tot nu toe heeft bij mij dan geholpen terug naar fabrieksinstellingen en daarna functioneerde de box gewoon.
Het is dan net of hij op een of andere manier de gegevens van de kaart kwijt is.
Ik zou zeggen probeer het eens.
 
Waarschijnlijk een getuimeld bitje in de transsport stream om de HD-kanalen open te zetten.
Komt waarschijnlijk vanzelf weer terug/langs in de transport stream.

73's
 
doen alleen kanaal 1 en 11 het nu? of de niet-hd kanalen verder wel?

sowieso ff smartcard er uit halen en er in stoppen & fabrieksinstellingen zijn ook een prima idee lijkt me
 
alleen kanaal 1 en 11 werkte nog,

maar allemaal bedankt, ik heb de smartcard eruit gehaald en de fabrieksinstellingen opnieuw gedaan :-)

en ja hoor , ik heb alles weer ;D


Bedankt, voor jullie snelle reacties
 
Ik had het ook gister tijdens Radar bij mijn Philips Box.
Card eruit en er weer in voldeed. Fabrieksinstellingen terug
zetten was niet nodig.
 
Terug
Bovenaan