- Berichten
- 33
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Sinds 2 weken overgestapt van Digitale TV met DVR naar HDTV met DVR, alles goed verlopen en een zeer goed beeld op mijn LCD HD scherm.
Het probleem wat ik heb is met het geluid van enkele HD kanalen die in dolby 5.1 uitzenden ik krijg daar geen geluid, ik heb de DVR aangesloten met een optische kabel (spdif) naar de versterker, werkt op alle andere kanalen wel goed.
Ik heb tijdelijk een tulp snoer aangesloten naar de versterker, ik heb nu wel stereo geluid maar geen dolby 5.1.
Wat is hiervoor de oplossing?
Het probleem wat ik heb is met het geluid van enkele HD kanalen die in dolby 5.1 uitzenden ik krijg daar geen geluid, ik heb de DVR aangesloten met een optische kabel (spdif) naar de versterker, werkt op alle andere kanalen wel goed.
Ik heb tijdelijk een tulp snoer aangesloten naar de versterker, ik heb nu wel stereo geluid maar geen dolby 5.1.
Wat is hiervoor de oplossing?

