C
cpspas
Dacht deze week in Rotterdam gebruikt te kunnen maken van VDO en Uitzending gemist, zeker na de brief die ik kreeg van UPC. Tijdens het gebruik hiervan blijft mijn scherm op " Even geduld " staan en meer ook niet.
Vandaag gebeld en ik kreeg het simpele antwoord van de technische helpdesk" HD decoder en HDD box zijn nog niet geschikt voor deze nieuwe produkten"
Wat een onzin dus weer, ik betaal de hoofdprijs en kan dus niet gebruik maken van deze produkten.
Medewerker verwacht pas eind september een nieuwe upgrade voor HDD en HD boxen.
Misschien kan onze UPC medewerker op het forum hier wat meer uitleg over geven?
Pascal
Vandaag gebeld en ik kreeg het simpele antwoord van de technische helpdesk" HD decoder en HDD box zijn nog niet geschikt voor deze nieuwe produkten"
Wat een onzin dus weer, ik betaal de hoofdprijs en kan dus niet gebruik maken van deze produkten.
Medewerker verwacht pas eind september een nieuwe upgrade voor HDD en HD boxen.
Misschien kan onze UPC medewerker op het forum hier wat meer uitleg over geven?
Pascal


