• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

HDTV? Jammer dan geen VDO en Uitz gemist! Software NIET klaar

  • Onderwerp starter Onderwerp starter cpspas
  • Startdatum Startdatum
C

cpspas

Dacht deze week in Rotterdam gebruikt te kunnen maken van VDO en Uitzending gemist, zeker na de brief die ik kreeg van UPC. Tijdens het gebruik hiervan blijft mijn scherm op " Even geduld " staan en meer ook niet.

Vandaag gebeld en ik kreeg het simpele antwoord van de technische helpdesk" HD decoder en HDD box zijn nog niet geschikt voor deze nieuwe produkten"

Wat een onzin dus weer, ik betaal de hoofdprijs en kan dus niet gebruik maken van deze produkten.

Medewerker verwacht pas eind september een nieuwe upgrade voor HDD en HD boxen.

Misschien kan onze UPC medewerker op het forum hier wat meer uitleg over geven?

Pascal :embarassed:
 
De ontwikkelingen gaan bij UPC soms zo hard dat de HD niet altijd de juiste of laatste informatie heeft. Twee weken geleden was ik het ook zat na gelijke meldingen. Een monteur is gekomen en heeft de zaak in order gemaakt; mijn IP-connectiviteit was niet goed meer na de laatste update. Dus samengevat:
- het werkt ook bij HD-boxen;
- IP-connectiviteit is zeer kritisch;
- kan enkel alleen nog aan de regio liggen wat ik overigens niet verwacht.
Succes en volhouden bij de HD.
 
cpspas zei:
Dacht deze week in Rotterdam gebruikt te kunnen maken van VDO en Uitzending gemist, zeker na de brief die ik kreeg van UPC. Tijdens het gebruik hiervan blijft mijn scherm op " Even geduld " staan en meer ook niet.

Ik woon ook in R'dam maar "uitzending gemist" werkt bij mij prima op de HDTV box. VoD heb ik niet geprobeerd.
 
Vandaag nog gebeld, maar volgens UPC werkt het NIET in Rotterdam met HD boxen.

Ik snap er niets meer van en wordt er heel moe van.

Pascal
 
Misschien dat ik een speciale HDTV box heb dan, want ik zit NU naar "de vakantierechter" van gisteravond te kijken. ;)
 
Zowel "uitzending gemist" alsmede VoD doen het bij mij in Rotterdam (3021) op de HDTV STB. Ik heb weliswaar de nieuwe firmware via een geforceerde update binnengekregen maar het werkt vrij goed. Vooral de Cousteau VoD uitzendingen zien er prachtig uit !
 
Ook ik had per 1 augustus een perfect werkende VOD in rotterdam (3067), veel concerten , tekenfilms en series gezien, tot vorige week donderdag 16-08 toen bij het opvragen van de programma's de box zichzelf ging resetten. Pas na 3 keer resetten van de box kan ik kiezen uit de programma's van VOD.
Uiteraard helpdesk gebeld en die gaven inderdaad aan dat er in rotterdam nog VOD op de HDTV boxen beschikbaar is ??????????? Ook film 1 is vanaf die raar gaan doen omdat ik een 4:3 beeld verhouding krijg.??????

Uiteraard ook het 020 nummer voor HDTV gebeld en die zeiden dat VOD in rotterdam gewoon werkt??????? Toch gevraagd of de communicatie naar de HDTV bezitters iets beter kan want hier komt niemand meer uit.

Wanneer wel een goed werkende en ondersteunende VOD voor HDTV
 
tamasp zei:
Ook ik had per 1 augustus een perfect werkende VOD in rotterdam (3067), veel concerten , tekenfilms en series gezien, tot vorige week donderdag 16-08 toen bij het opvragen van de programma's de box zichzelf ging resetten. Pas na 3 keer resetten van de box kan ik kiezen uit de programma's van VOD.
Uiteraard helpdesk gebeld en die gaven inderdaad aan dat er in rotterdam nog VOD op de HDTV boxen beschikbaar is ??????????? Ook film 1 is vanaf die raar gaan doen omdat ik een 4:3 beeld verhouding krijg.??????

Uiteraard ook het 020 nummer voor HDTV gebeld en die zeiden dat VOD in rotterdam gewoon werkt??????? Toch gevraagd of de communicatie naar de HDTV bezitters iets beter kan want hier komt niemand meer uit.

Wanneer wel een goed werkende en ondersteunende VOD voor HDTV

Ik kom ook uit hetzelfde gebied (3067) en bij mij werkt VOD en uitzending gemist gewoon goed op m'n HDTV box
 
VoD dient gewoon te werken op de HD-boxen in de regio's Amsterdam, Rotterdam en Brabant.

Wanneer het scherm op 'Even geduld aub' blijft staan, kan het zijn dat de mediabox de verkeerde activatiecode heeft. Een oplossing hiervoor is de mediabox door fabriekinstellingen te halen.
Mocht dit niet werken, probeer dan eens een aantal verschillende zaken uit Programma Gemist te bestellen. Programma Gemist valt rustig te proberen, zonder dat bijvoorbeeld een film oid in rekening gebracht word, die je niet wil zien.
 
Charlie-UPC zei:
VoD dient gewoon te werken op de HD-boxen in de regio's Amsterdam, Rotterdam en Brabant.

Wanneer het scherm op 'Even geduld aub' blijft staan, kan het zijn dat de mediabox de verkeerde activatiecode heeft. Een oplossing hiervoor is de mediabox door fabriekinstellingen te halen.
Mocht dit niet werken, probeer dan eens een aantal verschillende zaken uit Programma Gemist te bestellen. Programma Gemist valt rustig te proberen, zonder dat bijvoorbeeld een film oid in rekening gebracht word, die je niet wil zien.

Beste Charlie,

waarom kan ik dan nergens met mijn probleem terecht, het is niet normaal dat de hdtv box zich eerst 2 tot 3 keer moet resetten totdat ik de films, programma's in VOD te zien krijg in de lijst. Nav jouw verhaal weer gebeld en weer zegen ze dat VOD in Rotterdam niet ondersteund wordt. Ben toch een moedeloos aan het worden. Ga geen VOD gebruiken als ik dus eerst moet resetten en dan pas iets kan kiezen. Uiteraard ook de fabrieksinstelling gedaan enz enz.. Volgens de helpdesk dus geen ondersteuning en dus blijf ik met allerlei problemen zitten... :'(
 
Terug
Bovenaan