M
mincftw
Ik heb sinds het begin dat ik al abonnee ben bij UPC last van problemen. 90% van mijn problemen zijn opgelost maar 1tje lijkt erg lastig en stoort me verschrikkelijk.
Bij het zappen van HD zenders staat het beeld gewoon even 2sec stil. UPC geeft aan dat er een versterker afgesteld moet worden in de wijk (1319) maar dit duurt nu al sinds 20 Juni. Iemand anders met dezelfde klachten ?
Bij het zappen van HD zenders staat het beeld gewoon even 2sec stil. UPC geeft aan dat er een versterker afgesteld moet worden in de wijk (1319) maar dit duurt nu al sinds 20 Juni. Iemand anders met dezelfde klachten ?