R
raadhuis
Heb sinds een week een nieuwe DVR mediabox met HDTV (Philips). Na installeren werkte alles goed, maar sinds vandaag heb ik in "ene" zwart (blauw) beeld
. Heb van alles geprobeerd (stekker eruit/stekker erin, paar uur wachten om box af te laten koelen etc), maar krijg geen beeld. Heb m'n laptop op de HDMI v/d tv (ook Philips) gezet om te kijken of het aan de kabel/tv kon liggen: werkt prima. Heb dit forum geraadpleegd, o.a. https://ziggoforum.nl/topics/13887/ en heb handmatige software update gedaan. Verder geprobeerd te resetten naar fabrieksinstellingen (wat erg lastig is zonder beeld). Heeft helaas allemaal geen succes gehad.
Heeft iemand nog een suggestie dat ik kan proberen alvorens UPC te bellen en waarschijnlijk aandringen op een nieuwe mediabox?
. Heb van alles geprobeerd (stekker eruit/stekker erin, paar uur wachten om box af te laten koelen etc), maar krijg geen beeld. Heb m'n laptop op de HDMI v/d tv (ook Philips) gezet om te kijken of het aan de kabel/tv kon liggen: werkt prima. Heb dit forum geraadpleegd, o.a. https://ziggoforum.nl/topics/13887/ en heb handmatige software update gedaan. Verder geprobeerd te resetten naar fabrieksinstellingen (wat erg lastig is zonder beeld). Heeft helaas allemaal geen succes gehad.Heeft iemand nog een suggestie dat ik kan proberen alvorens UPC te bellen en waarschijnlijk aandringen op een nieuwe mediabox?
Laatst bewerkt door een moderator:
