• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hdontvanger activeren

  • Onderwerp starter Onderwerp starter chiryabe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

chiryabe

Gisteren een SMT-C714 ontvanger overgenomen. Apparaat werkend gezien, maar bij mij thuis blijft ie de card steeds opnieuw installeren. Ieman enig idee?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
 
je kunt een kaart niet installeren. die doet niets anders als de zenders vrij geven waar je een abonnement op hebt.

is er voldoende signaal voor de ontvanger?
komt de ontvanger uit een ander postcode gebied?
dan al eens geprobeerd op je eigen adres de ontvanger resetten met fabrieksinstellingen, en opnieuw de ontvanger installeren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan