RobbieDEtechneut43 zei:
Is je bekabeling wel digiproof? Heb je al een firmware upgrade geprobeerd? Anders even resetten.
Zo, voor deze antwoorden hoef je alvast UPC niet meer te bellen a minimaal 60 minuten in de wacht.
Hou toch eens op met digiproof gelul, dat heeft echt totaal niets temaken met hdmi handshake.
in elke bericht bij storing kom je weer aan met digiproof terweil het niet om slechte signaal gaat,dshake probleem.
Wat ik je iig wel kan aanraden is kijken of er update voor je tv is wat het probleem eventueel kan oplossen.
Eergister is nieuwe firmware voor je philips tv uitgekomen zie: https://tweakers.net/meuktracker/26019/philips-5-6-7-8-9000-series-(q55xx)-0140370.html
Lost ook een hdmi probleem op (changelog)
Q5551_0.140.37.0:
•Het bericht "Video format not supported" (Video-indeling wordt niet ondersteund) wordt weergegeven bij de HDMI-video-indeling 1080i op bepaalde set-top box-modellen.
•Er word een gesplitst scherm met groene horizontale lijnen weergegeven bij HDMI-video-indeling 720 op bepaalde set-top box-modellen.
•Geen beeld of zwart scherm op bepaalde digitale kabelzenders (DVB-C). (Alleen van toepassing in Finland)
•De TV schakelt automatisch terug naar de primaire audiotaal bij het bekijken van digitale zenders. (Alleen van toepassing in Spanje)
•Bepaalde Russische alfabetten kunnen niet worden geselecteerd met het toetsenbord op het scherm in de Net TV-portal. (Alleen van toepassing op Net TV-modellen