• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

HDD problemen?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter serko
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

serko

Beste mensen.

Ik heb sinds juni 2011 deze decoder via die ibood deal toen.
ik draai met de meegeleverd 0560 firmware en heb er niet mee gerommeld,
Ineens sinds eind vorige week krijg ik het volgende probleem:

In de library zijn een aantal films die ik heb opgenomen sinds 21 november verdwenen, en een aantal films die ik heb gedelete blijven in de library staan, al kan je ze niet afspelen. ze komen elke keer terug in de lijst. films van voor 21 november staan er nog steeds allemaal in en kan ik dus ook niet deleten tenminste, de decoder laat ze verschijnen in library, maar ze zijn niet afspeelbaar,
Het grootste probleem hier is dat wat ik ook doe, de decoder blijft aangeven dat de hdd vol zit. en ik kan dus niet opnemen en ook niet terugkijken.

Van het stroom afhalen voor 5 minuten doet niks, zoals verwacht, firmware kan ik via menu niet updaten, maar zou dat uberhaupt werken? samsung bellen krijg je de mededeling dat als firmware upgrade er niet is je hem naar een service center moet brengen of terug naar ibood. Maar dan ben ik hem ibood kennende minimaal 6 weken kwijt en met wat pech nog langer, en dan moet je maar hopen dat je hem werkend terugkrijgt. en ik heb geen reserve hd decoder, en wel nog 2 maanden allemaal betaalde Ziggo pakketten die ik dan niet kan kijken!

Iemand enig idee waar het aan kan liggen en wat ik kan doen eraan?
 
das heel jammer, een aantal dingen die ik heb opgenomen zijn lastig weer te vinden.

Ik had ooit eens gelezen dat je de hdd van dit apparaat kon vervangen met een nieuwe grotere? maar kan het topic niet terugvinden, of het was ergens anders. iemand enig idee? want als je veel in HD opneemt zit je al snel tegen een volle schrijf aan met 320gb
 
Beste mensen.

Ik heb sinds juni 2011 deze decoder via die ibood deal toen.
ik draai met de meegeleverd 0560 firmware en heb er niet mee gerommeld,
Ineens sinds eind vorige week krijg ik het volgende probleem:

In de library zijn een aantal films die ik heb opgenomen sinds 21 november verdwenen, en een aantal films die ik heb gedelete blijven in de library staan, al kan je ze niet afspelen. ze komen elke keer terug in de lijst. films van voor 21 november staan er nog steeds allemaal in en kan ik dus ook niet deleten tenminste, de decoder laat ze verschijnen in library, maar ze zijn niet afspeelbaar,
Het grootste probleem hier is dat wat ik ook doe, de decoder blijft aangeven dat de hdd vol zit. en ik kan dus niet opnemen en ook niet terugkijken.

Van het stroom afhalen voor 5 minuten doet niks, zoals verwacht, firmware kan ik via menu niet updaten, maar zou dat uberhaupt werken? samsung bellen krijg je de mededeling dat als firmware upgrade er niet is je hem naar een service center moet brengen of terug naar ibood. Maar dan ben ik hem ibood kennende minimaal 6 weken kwijt en met wat pech nog langer, en dan moet je maar hopen dat je hem werkend terugkrijgt. en ik heb geen reserve hd decoder, en wel nog 2 maanden allemaal betaalde ziggo pakketten die ik dan niet kan kijken!

Iemand enig idee waar het aan kan liggen en wat ik kan doen eraan?

Hello Serko,

Have you downloaded the new S/W (579) and power cycled your box (power switch at the back). Please turn your box physically off for a few minutes and turn it back on and let us know if you are still expriencing the same issue.

Regards,
Samsung STB Team
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan