S
serko
Beste mensen.
Ik heb sinds juni 2011 deze decoder via die ibood deal toen.
ik draai met de meegeleverd 0560 firmware en heb er niet mee gerommeld,
Ineens sinds eind vorige week krijg ik het volgende probleem:
In de library zijn een aantal films die ik heb opgenomen sinds 21 november verdwenen, en een aantal films die ik heb gedelete blijven in de library staan, al kan je ze niet afspelen. ze komen elke keer terug in de lijst. films van voor 21 november staan er nog steeds allemaal in en kan ik dus ook niet deleten tenminste, de decoder laat ze verschijnen in library, maar ze zijn niet afspeelbaar,
Het grootste probleem hier is dat wat ik ook doe, de decoder blijft aangeven dat de hdd vol zit. en ik kan dus niet opnemen en ook niet terugkijken.
Van het stroom afhalen voor 5 minuten doet niks, zoals verwacht, firmware kan ik via menu niet updaten, maar zou dat uberhaupt werken? samsung bellen krijg je de mededeling dat als firmware upgrade er niet is je hem naar een service center moet brengen of terug naar ibood. Maar dan ben ik hem ibood kennende minimaal 6 weken kwijt en met wat pech nog langer, en dan moet je maar hopen dat je hem werkend terugkrijgt. en ik heb geen reserve hd decoder, en wel nog 2 maanden allemaal betaalde Ziggo pakketten die ik dan niet kan kijken!
Iemand enig idee waar het aan kan liggen en wat ik kan doen eraan?
Ik heb sinds juni 2011 deze decoder via die ibood deal toen.
ik draai met de meegeleverd 0560 firmware en heb er niet mee gerommeld,
Ineens sinds eind vorige week krijg ik het volgende probleem:
In de library zijn een aantal films die ik heb opgenomen sinds 21 november verdwenen, en een aantal films die ik heb gedelete blijven in de library staan, al kan je ze niet afspelen. ze komen elke keer terug in de lijst. films van voor 21 november staan er nog steeds allemaal in en kan ik dus ook niet deleten tenminste, de decoder laat ze verschijnen in library, maar ze zijn niet afspeelbaar,
Het grootste probleem hier is dat wat ik ook doe, de decoder blijft aangeven dat de hdd vol zit. en ik kan dus niet opnemen en ook niet terugkijken.
Van het stroom afhalen voor 5 minuten doet niks, zoals verwacht, firmware kan ik via menu niet updaten, maar zou dat uberhaupt werken? samsung bellen krijg je de mededeling dat als firmware upgrade er niet is je hem naar een service center moet brengen of terug naar ibood. Maar dan ben ik hem ibood kennende minimaal 6 weken kwijt en met wat pech nog langer, en dan moet je maar hopen dat je hem werkend terugkrijgt. en ik heb geen reserve hd decoder, en wel nog 2 maanden allemaal betaalde Ziggo pakketten die ik dan niet kan kijken!
Iemand enig idee waar het aan kan liggen en wat ik kan doen eraan?