HDD not ready

  • Onderwerp starter Lindaatje
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
L

Lindaatje

Ik heb de Samsung sinds november 2013 en heb bijna elke dag het probleem
dat de hdd niet gereed is. Ik moet dan de gehele stroom eraf halen voordat het
probleem verholpen is. Nu lees ik hier dat het dus vaker voorkomt!
Wat kan ik hier aan doen? Wat is de procedure mbt tot reparatie?

Mvg
Linda
 
Soms hier ook last van, alleen schakelaar aan achterzijde even 10 seconden uitzette.
Het kan ook zijn dat je HDD wel ready is ondanks de melding. Controleer dat eens door op Library toets te drukken of de HDD wel echt Not Ready is.
 
Nee dat werkt dan ook echt niet. Voel mij een beetje genept door Ziggo omdat
het probleem al jaren bestaat maar hun dit product nog steeds verkopen.
 
Ik heb de Samsung sinds november 2013 en heb bijna elke dag het probleem
dat de hdd niet gereed is. Ik moet dan de gehele stroom eraf halen voordat het
probleem verholpen is. Nu lees ik hier dat het dus vaker voorkomt!
Wat kan ik hier aan doen? Wat is de procedure mbt tot reparatie?

Mvg
Linda

Hallo Linda,

Vreemd probleem. Heb je de ontvanger via Ziggo besteld? Zo ja, stuur dan middels PB je postcode+huisnummer en klantnummer, dan zal ik er voor zorgen dat je een sticker ontvangt waarmee je de ontvanger kunt opsturen. Is hij defect, dan krijg je een nieuwe.
 
Ik heb de Samsung sinds november 2013 en heb bijna elke dag het probleem
dat de hdd niet gereed is. Ik moet dan de gehele stroom eraf halen voordat het
probleem verholpen is. Nu lees ik hier dat het dus vaker voorkomt!
Wat kan ik hier aan doen? Wat is de procedure mbt tot reparatie?

Mvg
Linda

Had ik ook regelmatig, sata kabel van de harddisk vervangen door betere kwaliteit en nooit meer last gehad,

AH
 
Geen vreemd probleem maar een algemeen probleem, ik het al vele klachten hierover gezien en heb er zelf ook weleens last van.
 
Ook hier melding HDD niet gereed

Ook bij ons komt regelmatig de melding hdd niet gereed.
Zo te zien komt dit heel veel voor, maar is daar nu geen goede oplossing voor vanuit Samsung?
Als het een brak kabeltje in het apparaat is, is het toch van de zotte dat je zelf de boel gaat zitten openschroeven en vervangen door een beter kabeltje?
Voorheen een Humax zonder problemen gehad. Maar de Samsung is bij het abonnement van Ziggo geleverd.
 
Ook bij ons komt regelmatig de melding hdd niet gereed.
Heb je bij deze melding ook gekeken of de hdd echt Not Ready is?
Krijg dat ook onregelmatig maar de HDD is wel te gebruiken (gereed).
 
Heb je bij deze melding ook gekeken of de hdd echt Not Ready is?
Krijg dat ook onregelmatig maar de HDD is wel te gebruiken (gereed).

Hij is dan ook echt niet te gebruiken. Alle functies, zoals opnemen en afspelen is dan niet mogelijk. Alleen systeem helemaal uitschakelen en weer aanzetten biedt de oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan