T
tijmenjan
Sinds kort zijn mijn HD kanalen geen HD meer, maar gedownscaled naar 576p.
Ik heb mijn tv (Benq dv3750) via hdmi-dvi aangesloten. Volgens de specificaties ondersteund deze televisie HDCP, maar hij wil op geen enkele manier meer op 720p of 1080i. De firmware van de televisie is ook niet te upgraden.
Heeft iemand enig idee, of weet iemand wat de UPC policy is voor een HD box als je geen HD meer kan bekijken? kan je je abbo dan gratis downgraden? Ik heb liever weer gewoon HD, maar als dat niet meer kan.
Ik heb mijn tv (Benq dv3750) via hdmi-dvi aangesloten. Volgens de specificaties ondersteund deze televisie HDCP, maar hij wil op geen enkele manier meer op 720p of 1080i. De firmware van de televisie is ook niet te upgraden.
Heeft iemand enig idee, of weet iemand wat de UPC policy is voor een HD box als je geen HD meer kan bekijken? kan je je abbo dan gratis downgraden? Ik heb liever weer gewoon HD, maar als dat niet meer kan.

