• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

HD5050c tijd van spanning af, nu foutcode

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wim44

Forum Gebruiker
Berichten
127
Mijn Humax 5050c een tijd niet gebruikt.
Nu aangezet, resultaat foutcode E30-4.
Dus maximaal 30 minuten wachten, of via mijnziggo de smartcard activeren.
Beide benaderingen lossen het probleem niet op.
Ik kan NPO1, 2 en 3 en nog enkele zenders bekijken.
Alle commerciële zenders NL niet.
Ook de buitenlandse zenders niet.

Zenders buiten abonnement E16-4 foutcode, dat wordt correct herkend.

Ik heb Humax aan en uitgezet, smartcards geactiveerd via internet / website Ziggo en probleem blijft bestaan.

Is er iets anders wat ik nog kan uitproberen ?

Bedankt voor uw reactie.
 
Hoelang is een tijd? Opnieuw zenders laten zoeken met de nieuwe frequentie 474.000 en netwerkid 5555?
 
Oplossing gevonden via laptop / pc screen

Bedankt voor je reactie.

Humax iHDR5050-C hoeft niet opnieuw ingesteld te worden. Alles staat ingesteld op de juiste kanalen na de laatste wijzigingen die Ziggo heeft doorgevoerd.

De PVR heeft ongeveer 2-3 weken zonder spanning gestaan.
Als dat gebeurt vervalt de geldingheid van de smartcard en moet je opnieuw Activeren/Herstellen.

Wat opvalt via de Ziggo website is dat een gedeelte van het website scherm niet compleet op het scherm van een Samsung Note tablet komt. Het scherm is compleet om te zien, maar volgens mij ontbreekt de optie: Herstellen.

Ik zal dit met een laptop of PC nakijken. Herstellen moet volgens mij een optie zijn, om een smartcard die in abo zit en geactiveerd was, bij E30-4 storingen te herstellen via de Ziggo website.

=-=

Probleem opgelost.
Hersteloptie moet aangeklikt worden.
Dat kwam niet in beeld op een tablet op andere locatie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan