• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

HD1-nl - nieuwe HD zenders?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter pr123
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
P

pr123

komen er een nieuwe HD zenders?

Nu al een tijdje HD1-nl uit het pakket is gehaald,lijkt mij dit toch logisch.
er is gewoon een verkapte tariefsverhoging toegepast.

Weet iemand van Ziggi hier wat over te vertellen?

Eurosport HD en Brava HD moet hier buiten gelaten worden.
Die zijn ook in het standaard pakket te bekijken
 
Ben ook wel benieuwd wat er in de nabije toekomst te bieden is. We hebben inderdaad NGC, History Chanel en Discovery in HD maar wat mist is een nederlandse zender in HD. De Olympische spelen gaven aan dat HD echt geweldig is en het is jammer om dat nu weer te missen.

Graag een reactie van Ziggo welke zenders er in HD aan zitten te komen.
 
Ik ben zelf eigenlijk wel geïnteresseerd in ARTE HD. Daarnaast heeft UPC Voom HD. Die lijkt me ook wel leuk.
 
Tot op heden lijkt het erop dat NED1 , 2 en 3 vanaf jan 2009 ook HD gaan uitzenden. De rest van de NL zenders laten dan echt niet heel lang op zich wachten denk ik.

Of je voor deze zenders het HD pakket voor nodig hebt weet ik niet.

Verder hoop ik natuurlijk ook op uitbreiding van het HD pakket wat met 4 zenders is dat nog wat karig maarja dat ligt weer bij de programma raad per gemeente :)
 
De Programmaraad gaat alleen over analoge TV. Over digitaal hebben ze niets te vertellen. En over analoge TV is het ook alleen een advies.
 
Re:

Ik sluit me aan bij de topicstarter. Ik heb net even gekeken welke HD-zenders FTA (dus ongecodeerd voor de leken) op de sat zit:

Arte
Anixe
Eins Festival
Luxe TV
BBC

Misschien dat Ziggo eens deze zenders kan meenemen en 1 à 2 kan toevoegen. Qua aanbod denk ik dat Arte en BBC het meeste toevoegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan