P
pr123
komen er een nieuwe HD zenders?
Nu al een tijdje HD1-nl uit het pakket is gehaald,lijkt mij dit toch logisch.
er is gewoon een verkapte tariefsverhoging toegepast.
Weet iemand van Ziggi hier wat over te vertellen?
Eurosport HD en Brava HD moet hier buiten gelaten worden.
Die zijn ook in het standaard pakket te bekijken
Nu al een tijdje HD1-nl uit het pakket is gehaald,lijkt mij dit toch logisch.
er is gewoon een verkapte tariefsverhoging toegepast.
Weet iemand van Ziggi hier wat over te vertellen?
Eurosport HD en Brava HD moet hier buiten gelaten worden.
Die zijn ook in het standaard pakket te bekijken

