• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

HD1 HD3 op de kabel ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter crapz0rs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

crapz0rs

Beste iedereen,

Weet iemand misschien of wij HD-1 en/of HD-3 binnenkort kunnen verwachten via digitale televisie ?

Beide zenders zijn van EURO1080. HD1 zendt sport uit, en HD1 culturele programma's.
In Nederland geeft alleen CAIW HD3 door.

https://www.hd-1.tv
https://www.euro1080.tv
 
Re:

De culturele versie van HD heeft erop gezeten, maar is door Ziggo verwijderd (zonder reden). Dus mijn vermoeden is dat Ziggo ze niet weer gaat toevoegen.
 
De culturele versie van HD heeft erop gezeten, maar is door Ziggo verwijderd (zonder reden). Dus mijn vermoeden is dat Ziggo ze niet weer gaat toevoegen.

Zoals hier staat hebben we in het begin HD1 gehad.
het was een zender waar weinig op te zien was, met heel veel herhalingen
Volgens mij had je heel veel onbekende sporten , Jean michel jarre en in het eindejaars concert hier in hd op uitgezonden.
Dit natuurlijk als voorbeeld, want er was nog meer.
Ziggo heeft dit zonder enige aankondiging (zoals nu vaker gebeurd) van de kabel gehaald.
En er is ook niets voor in de plaats gekomen

ik heb het al eerder aangegeven dat ik het een verkapte prijsverhogong vind
Dit omdat er wel een zender weg is gehaald, maar de prijs is het zelfde gebleven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan