Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op onze camping hebben we een CAI via Ziggo. Omdat ik ben verhuisd had ik een actieve Ziggokaart en CI+module in mijn tv zitten. Ik heb de eerste tijd ( 2 weken ) op alle zenders HD kwaliteit gehad totdat mijn kaart werd gedeactiveerd ( abonnement opgezegd ivm verhuizing ). Ik heb dus geen Humax box o.i.d. nodig, het HD signaal komt binnen via de kabel van de camping. Is het dan mogelijk om alleen een kaart te activeren of wat is dan de oplossing?
Als je alle zenders wilt hebben in HD moet je een smartcard hebben die aan een abonnement hangt (in oud-ziggo gebied). Als je geen abonnement meer hebt houdt het op. Tenzij je op de camping een abonnement zou nemen (wat denk ik niet kan). Misschien heb je een familielid met abonnement die af en toe op visite bij je komt en zijn kaart meeneemt