B
boskers
Sinds enkele weken ben ik in bezit van een, via Ziggo, aangeschafte Humax IRHD-5000C decoder voor HDTV (2 x scart + 1 x HDMI).
Hier heb ik naast het standaard abonnement Z1 (in digitale kwaliteit) het Digitaal Totaal pakket (€ 9,95) en het HDTV pakket (€ 3,95) genomen.
Hierop staat een Philips Hard Disk/DVD recorder (HDR3800), geschikt voor digitale opname (2 x scart en 1 x HDMI). Om het plaatje compleet te maken staat het geheel aangesloten op een Panasonic TV (2 x scart + 2 x HDMI).
De aansluiting heeft plaatsgevonden via het boekje. Coax kabel naar de decoder -- HDMI kabel van decoder naar de TV -- scart kabel van de decoder naar de Hard Disk -- als ondersteuning ook nog een coax kabel van de decoder naar de Hard Disk.
Alle zenders zijn in digitale kwaliteit via de decoder op de TV te zien dus daarover geen klachten.
Bij het opnemen van programma’s loop ik tegen een probleem aan.
Opnemen kan alleen uit het Z1 pakket en dan nog in analoge kwaliteit.
Bij de Helpdesk van Ziggo kom ik niet verder dan dat ik een Digitale Televisie Harddisk recorder via Ziggo had moeten kopen dan had ik de problemen niet gehad..... Dit ondanks het feit dat men voor aanschaf had gezegd dat het geen probleem zou geven.
Maar goed, heeft iemand de oplossing zodat ik gewoon alle programma’s op kan nemen uit mijn Digitaal Totaal pakket. Of kan mijn Philips in de container en zit ik alsnog vast aan een Harddisk recorder van Ziggo a € 329,-- .... (en kan ik dan wel alles opnemen
)
Hier heb ik naast het standaard abonnement Z1 (in digitale kwaliteit) het Digitaal Totaal pakket (€ 9,95) en het HDTV pakket (€ 3,95) genomen.
Hierop staat een Philips Hard Disk/DVD recorder (HDR3800), geschikt voor digitale opname (2 x scart en 1 x HDMI). Om het plaatje compleet te maken staat het geheel aangesloten op een Panasonic TV (2 x scart + 2 x HDMI).
De aansluiting heeft plaatsgevonden via het boekje. Coax kabel naar de decoder -- HDMI kabel van decoder naar de TV -- scart kabel van de decoder naar de Hard Disk -- als ondersteuning ook nog een coax kabel van de decoder naar de Hard Disk.
Alle zenders zijn in digitale kwaliteit via de decoder op de TV te zien dus daarover geen klachten.
Bij het opnemen van programma’s loop ik tegen een probleem aan.
Opnemen kan alleen uit het Z1 pakket en dan nog in analoge kwaliteit.
Bij de Helpdesk van Ziggo kom ik niet verder dan dat ik een Digitale Televisie Harddisk recorder via Ziggo had moeten kopen dan had ik de problemen niet gehad..... Dit ondanks het feit dat men voor aanschaf had gezegd dat het geen probleem zou geven.
Maar goed, heeft iemand de oplossing zodat ik gewoon alle programma’s op kan nemen uit mijn Digitaal Totaal pakket. Of kan mijn Philips in de container en zit ik alsnog vast aan een Harddisk recorder van Ziggo a € 329,-- .... (en kan ik dan wel alles opnemen
)
